// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰

جزئیات کامل بتای بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

بتای بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ هشت فروردین ماه در دسترس قرار می‌گیرد و دارای پنج کاراکتر برای تجربه بازی است.

چندی پیش بود که تست سرور بازی Mortal Kombat 11 در دسترس کاربران قرار گرفت تا بتوانند با حال و هوای بازی بیشتر آشنا شوند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم (NetherRealm Studios) جزئیات کامل بتای Mortal Kombat 11 را در دسترس کاربران قرار داده است که شامل تعداد کاراکترها، زمان دقیق شروع و موارد دیگر می‌شود.

کاربران بازی Mortal Kombat 11 می‌توانند بتای این بازی را در تاریخ هشت فروردین ماه (۲۸ مارس) تا ۱۰ فروردین ماه (۳۰ مارس) تجربه کنند. البته این بتا تنها در دسترس کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 است. به‌عبارتی تنها اشخاصی که این بازی را روی دو پلتفرم ذکر شده پیش خرید کرده‌اند، قادر به‌تجربه‌ی بتا خواهند بود. یکی از مواردی که کاربران منتظر منتشر شدن اطلاعات از آن بودند، تعداد کاراکترهای بازی بود. ندررلم اعلام کرده است که پنج کاراکتر در جریان بتای بازی مورتال کامبت 11 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

جید، باراکا، اسکورپیون، اسکارلت و کابال کاراکترهایی هستند که برای بتای بازی Mortal Kombat 11 تایید شده‌اند. همچنین همانند تست سرور بخش شخصی‌سازی کاراکتر هم فعال است و می‌توانید تغییرات ظاهری و مواردی نظیر مهارت‌ها و بروتالیتی‌ها، تانت و سایر موارد را تغییر دهند. از محتوای اضافه بتای بازی هم می‌توان به‌حالت Towers of Time اشاره کرد. برای تجربه‌ی حالت آنلاین هم باید اشتراک پلی استیشن پلاس یا اشتراک طلایی ایکس باکس را در اختیار داشته باشید.

درانتها هم یک ویدیو از بتای مورتال کامبت 11 منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی مبارزه‌ ای Mortal Kombat 11 در تاریخ سه اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده