// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Oxenfree را به صورت رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دانلود کنید

کاربران کامپیوتر تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه می‌توانند بازی Oxenfree را به‌صورت رایگان از طریق فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنند.

یکی از ویژگی‌های مثبت فروشگاه اپیک گیمز این است که به‌صورت دو‌هفته یک بار، بازی‌های رایگانی را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. حال باتوجه‌به‌جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که Oxenfree، در فروشگاه اپیک گیمز رایگان شده است. کاربران کامپیوتر می‌توانند تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه (چهار آوریل) این بازی را به‌لیست بازی‌های‌شان اضافه و دانلود کنند.

پس از این تاریخ بازی Oxenfree به‌صورت پولی به‌فروشگاه باز می‌گردد. کاربرانی که در این بازه زمانی Oxenfree را به‌لیست بازی‌های خود اضافه کرده باشند، می‌توانند برای همیشه آن را در اختیار داشته باشند. داستان بازی Oxenfree در مورد دختری به‌نام الکس است که با دوستان خود برای آخر هفته به یک جزیره مرموز سفر می‌کند. در جریان یک اتفاق ماوراءالطبیعی آن‌ها باید جزیره را جستجو کنند تا پرده از اسرارش بردارند. Oxenfree محصول سال ۲۰۱۶ است و توانسته است مخاطبین مختلفی را به‌خود جذب کند.

درانتها هم بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز مشخص شد. علاقه‌مندان به‌بازی The Witness می‌توانند در تاریخ ۱۵ فروردین ماه این بازی را به‌صورت رایگان به‌لیست بازی‌های‌شان اضافه کنند. همچنین این بازی هم همانند Oxenfree تنها به‌مدت دو هفته رایگان خواهد بود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده