نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

حضور بازیگران فیلم Captain America: Civil War در فصل جدید Black Mirror

یحیی عبدل متین دوم و آنتونی مکی، بازیگران فیلم Captain America: Civil War، به لیست بازیگران فصل پنجم سریال Black Mirror اضافه شدند.

طبق گزارش جدید سایت دِدلاین، یحیی عبدل متین دوم و آنتونی مکی، بازیگران فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، در فصل پنجم سریال علمی تخیلی و آنتولوژی Black Mirror (آینه سیاه) حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. آخرین نقش‌آفرینی یحیی عبدل متین دوم مربوط به فیلم Aquaman (آکوامن) بود که وی در این فیلم با بازیگرانی چون جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین همبازی بود. آنتونی مکی نیز در دنیای مارول حضور دارد و نقش شخصیت فالکون را ایفا می‌کند و باید منتظر نقش‌آفرینی وی در فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) باشیم.

همان طور که می‌دانید، اسکات برایان، سردبیر بخش تلویزیون وب‌سایت BuzzFeed (بازفید)، چندی پیش با انتشار توییت‌هایی در صفحهٔ رسمی خود در توییتر گفت که فصل پنجم سریال Black Mirror در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) منتشر خواهد شد. او در ادامه گفت که مسئولان سرویس استریم نتفلیکس به او گفته‌اند که فیلم Black Mirror: Bandersnatch (آینه سیاه: بندراسنچ) فصل پنجم این سریال نیست و تنها یک فیلم تعاملی است و خبرهایی که در رابطه با اینکه فصل پنجم سریال Black Mirror به یک فیلم تعاملی تبدیل شده، درست نیست. با این حال، طی این ماه‌ها خبرهای زیادی در این رابطه منتشر شده بود که در نهایت فیلم تعاملی این مجموعه نیز رسماً تأیید و منتشر شد، اما به نظر می‌رسد که این موضوع باعث اشتباه طرفداران و خبرگزاری‌ها شده است و فصل پنجم این سریال و این فیلم داستان کاملاً متفاوتی از یکدیگر دارند.

Black Mirror

در هر فصل و بهتر بگوییم در هر قسمت مجموعهٔ تلویزیونی Black Mirror، داستانی متفاوت روایت می‌شود و البته تیم بازیگری نیز به‌طور کلی عوض می‌شوند و احتمالاً دو بازیگر جدید معرفی شده برای فصل پنجم، یعنی یحیی عبدل متین دوم و آنتونی مکی، تنها در یکی از قسمت‌های این مجموعه حضور خواهند داشت.

احتمالاً دو بازیگر جدید معرفی شده برای فصل پنجم، یعنی یحیی عبدل متین دوم و آنتونی مکی، تنها در یکی از قسمت‌های این مجموعه حضور خواهند داشت

در چهار فصل پخش‌شده از سریال آنتولوژی Black Mirror، اثر چارلی بروکر، با اپیزودهای متفاوتی مواجه شدیم که برخی بسیار سیاه و تلخ بودند و برخی نیز پایان‌بندی متعادل و گاه روشنی داشتند و همین موضوع سبب متفاوت بودن این سریال و ایجاد بحث‌های فراوان راجع به آن در فضای مجازی شد؛ فضایی که یکی از سوژه‌های این سریال بود. در فصل اول سریال Black Mirror که از شبکهٔ ۴ بریتانیا پخش شد، داستان‌هایی بی‌رحمانه، خشن و گاه مالیخولیایی را شاهد بودیم که در بستر دنیای مبتنی بر تکنولوژی روایت می‌شد. اما در فصل‌های بعدی کمی فضای کلی اثر تلطیف شد و دلیل این موضوع هم پخش شدن فصل‌های دوم، سوم و چهارم از سرویس استریم نتفلیکس بود که معمولاً پایان‌بندی روشن‌تری داشتند و تاریکی مطلق فصل ابتدایی کمتر شده بود. اپیزودهایی همچون San Junipero و USS Callister، تلخی اکثر اپیزودهای این مجموعه را تغییر دادند و از سوی طرفداران نیز با استقبال بسیار زیادی همراه شدند و این دو اپیزود جوایز زیادی را نیز از آن خود کردند. البته برخی طرفداران نیز مخالفت خود را با چنین تغییراتی اعلام کردند و گفتند چنین داستان‌هایی این مجموعه را از مسیر اصلی‌اش دور می‌کند.

سریال Black Mirror توسط کمپانی اندمول شاین یو کی (Endemol Shine UK) تهیه و تولید شده و چارلی بروکر وظیفهٔ ساخت آن را بر عهده داشته است. در فصل چهارم سریال Black Mirror بازیگرانی چون جسی پلمونس، کریستین میلیوتی، جیمی سیمپسون، ماکیلا کوئل، بیلی مگنوسن (بازیگران قسمت اول)، اوون تیگ، رزمری دویت، برنا هاردینگ (بازیگران قسمت دوم)، آنتونی ولش، آندره‌آ ریسبرو، کرن سونیا ساوار، آندرو گوور، کلر راشبروک (بازیگران قسمت سوم)، جورجینا کمپبل، جو کوئل (بازیگران قسمت چهارم)، مکسین پیک (بازیگر قسمت پنجم)، داگلاس هاج و لتیتیا رایت (بازیگران قسمت ششم) حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

اطلاعات بیشتری از فصل پنجم سریال Black Mirror در دسترس نیست و در حال حاضر تنها می‌دانیم که نتفلیکس ساخت فصل پنجم این سریال اثر چارلی بروکر را تأیید کرده و این فصل از سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شود. همچنین ماه گذشته مایلی سایرس تأیید کرد که در فصل پنجم سریال Black Mirror حضور دارد که فیلمبرداری این قسمت که اطلاعات بیشتری در مورد آن در دسترس نیست، در کیپ تاون در آفریقای جنوبی انجام شده است.

چندی پیش فیلم Black Mirror: Bandersnatch که داستانی تعاملی دارد و اینتراکتیو داشت و هر بیننده می‌تواند پایان‌بندی مورد علاقهٔ خود را انتخاب کن، از نتفلیکس پخش شد. دیوید اسلید که چهره شناخته شده‌ای در سریال Black Mirror است، کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت؛ او پیش از این کارگردانی قسمت پنجم فصل چهارم این سریال را که Metalhead (متال‌هد) نام داشت، بر عهده داشته و در خارج از این مجموعه، او کارگردانی سریال‌های تحسین شده بسیاری از جمله سریال Breaking Bad (بریکینگ بد)، سریال Hannibal (هانیبال) و سریال American Gods (خدایان آمریکایی) را نیز در کارنامه خود داشته است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده