// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل PONGIS؛ فوتبال با پونگی‌ها

بازی موبایل PONGIS اثر فوق‌العاده ساده‌ای است که یک فوتبال دونفره را برای‌تان فراهم می‌کند و چالش جذابی برای علاقه‌مندان این رشته است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل PONGIS یک اثر اعتیادآور و البته ساده در ژانر ورزشی است که استودیو Pongis Games آن را با یک گیم‌پلی بسیار ساده ارائه کرده است. این‌بار پونگی‌ها در یک رقابت فوتبال دونفره حضور دارند و باید با ضربه زدن و کشیدن روی صفحه نمایش گوشی آن‌ها را حرکت دهید و گل بزنید. این بازی اندروید به تازگی منتشر شده است و می‌توانید با تلاش بیش‌تر به اولین کسی تبدیل شوید که همه‌ی مدال‌ها را می‌گیرد.

بازی آیفون PONGIS توسط یک استودیو ژاپنی عرضه شده است و این از شکل و شمایل پونگی‌ها و طراحی بصری آن‌ها هم پیدا است. یک بازی فوتبال دونفره شاید در ابتدا ساده به نظر برسد، اما گیم‌پلی بازی در عین سادگی دارای چالش های فراوانی است و در هنگام بازی با هوش مصنوعی هم خیلی سخت می‌توانید به گل برسید. گل زدن در چنین گیم‌پلی‌ای کمی متکی به شانس است و باید توپ را مدام شوت کنید تا به دروازه حریف نزدیک‌تر شوید. البته با آشنایی بیشتر به گیم‌پلی و مهارت یافتن می‌توانید حرکات خود را با برنامه‌ریزی بهتری انجام دهید و به گل برسید. با یک‌بار ضربه زدن روی هر نقطه از صفحه بازی پونگی‌ها به آن‌جا منتقل می‌شوند و اگرهم دوبار ضربه بزنید، آن‌ها سرعت می‌گیرند. می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه مسیر حرکت پونگی‌ها را هم تعیین کنید و توپ را با نشانه‌روی بهتری شوت کنید. البته این کار چندان آسانی نیست و با توجه به سرعت بالای حرکت شخصیت‌ها، معمولا نمی‌توان تنظیم دقیقی روی حرکت و شوت داشت. با این حال این شما هستید که می‌توانید بازی را بیش‌تر تجربه کنید و روی پونگی‌ها تسلط یابید.

بازی از آیتم‌های مختلفی تشکیل شده است و می‌توانید از بین پونگی‌های مختلف انتخاب کنید و تیم خود را از بین ۲۵ لیگ معتبر اروپایی و تیم‌های جام جهانی تعیین کنید. البته این‌ها تنها روی جلوه‌های بصری تاثیرگذارند و روی مهارت پونگی‌ها بی‌تاثیرند. محیط زمین بازی هم تنوع خوبی دارد و می‌توانید روی زمین‌های یخی و چمن معمولی یا زمین مخصوص گربه‌ها که صدای میو میو مرتبا در آن شنیده می‌شود، بازی کنید. PONGIS یقینا یکی از بهترین بازی های اندروید است و با تمام سادگی‌اش می‌تواند تا مدت‌ها سرگرم کننده باشد.

PONGIS
PONGIS
PONGIS

روی زمین برفی پونگی‌ها سر میخورند و حرکت روی آن و گل زدن واقعا لذت‌بخش است. یکی از نکات مثبت دیگر بازی هوش مصنوعی عالی حریف است که علاوه بر تلاش مضاعف برای گل زدن، روی حرکاتی که شما انجام می‌دهید هم حساس است و حتی از روی عصبانیت توپ را ول می‌کند و تنها به شما ضربه می‌زند! دیالوگ‌های کوتاهی هم بعضا از هر شخصیت می‌بینیم که باهم کل کل می‌کنند و فضای جالبی دارند. روی زمین‌های برفی باید سرعت خود را پایین بیاورید و آرام توپ را به سمت دلخواه حرکت دهید. بازی‌ها از ۹۰ ثانیه تشکیل شده‌اند و در آخر می‌توانید از وقت اضافه هم بهره ببرید. البته که یکی از نکات منفی بازی در عدم وجود بخش آنلاین است. این مدل از بازی‌ها به خاطر چالشی که بین دو یا چند نفر ایجاد می‌کنند، بسیار هیجان‌انگیزتر ظاهر می‌شوند؛ اما سازندگان به این موضوع دقت نکرده‌اند و در کمال تعجب ما این بخش را نمی‌بینیم.

بازی در عین سادگی دارای چالش‌های فراوانی است و گل‌زنی به همین سادگی‌ها هم نیست 

بازی PONGIS از لول‌بندی بهره می‌برد و می‌توانید با افزایش لول با پونگی‌های قوی‌تری رقابت کنید. این روند به خوبی در هوش مصنوعی بازی پیاده شده است و چالش‌ها کم کم سخت‌تر می‌شوند. روح بازی‌های ژاپنی و طراحی جذابی که در زمینه شخصیت‌ها دارند در این اثر پیاده‌سازی شده است و می‌توانید آن را در سادگی این بازی مشاهده کنید. هر گلی که می‌زنید یک امتیاز دارد و با برد یک بازی می‌توانید به سه امتیاز برسید. مساوی کردن و به اتمام رساندن هر بازی بدون توجه به برد یا باخت هم یک امتیاز به صندوق شما اضافه می‌کند. این پونگی‌ها مستقیما روی افزایش سطح شما تاثیر دارند و برای پیشرفت بیش‌تر می‌توانید روی برد تیم‌ها حساب باز کنید.

PONGIS
PONGIS
PONGIS
Badge‌ها بخش مهمی از بازی هستند که می‌توانید با انجام چالش‌ها آن را تکمیل کنید

تیم‌هایی نظیر بارسلونا، رئال مادرید و لیورپول و دیگر تیم‌های مطرح با لباس مخصوص در بازی حضور دارند و اگرچه تنها به شکل بصری، می‌توانند تنوع خوبی به بازی اضافه کنند. Badge‌ها بخش مهمی از بازی هستند که می‌توانید با تجربه بیش‌تر و انجام دادن چالش‌های خواسته شده آن‌ها را تکمیل کنید و در نهایت به ۱۰۰ درصد آمار برسید. گفته می‌شود که تا به الان کسی نتوانسته است تمامی این چالش‌ها را انجام دهد و شما با تلاش می‌توانید به اولین نفر تبدیل شوید. در بخش لول می‌توانید مشاهده کنید که چند درصد از بازی‌ها را برده‌اید و میزان گل‌زنی در طی بازی‌های مختلف در طول زمان‌های مختلف به چه شکلی بوده است.

بازی PONGIS با وجود سادگی تمام می‌تواند تا مدت‌ها چالش برانگیز باشد و گل زدن در آن واقعا مشکل است. رفته رفته باید به روند حرکت دادن پونگی‌ها عادت کنید و سعی کنید که آن‌ها را در یک خط و ریتم مشخص حرکت دهید. کاش بازی کمی از بخش‌های متنوع‌تری برخوردار بود و با اضافه شدن امکان بازی آنلاین عملکرد بهتری داشت. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی PONGIS


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده