// جمعه, ۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Skylanders: Ring Of Heroes؛ نبرد در آسمان‌ها

Skylanders: Ring Of Heroes یک بازی نقش آفرینی جذاب است که آخرین نسخه از سری بازی‌های Skylanders است و بازیکنان برای برقراری صلح در Skylands تلاش می‌کنند. با معرفی این بازی هیجان انگیز در زومجی همراه باشید.

با گذشت‌ سال‌ها دستگاه‌های موبایل به یکی از اصلی‌ترین مقاصد بازی‌های کامپیوتری تبدیل شده است و شاهد عرضه‌ی نسخه‌های جدید از سری بازی‌های قدیمی و پرطرفدار برای این پلتفرم بوده‌ایم. پیشرفت سخت افزار و فراگیر شدن اینترنت‌های همراه، باعث شده تا هر روز بازی‌های بزرگ کنسولی یا قدیمی برای اندروید و iOS منتشر شوند و بازیکنان بتوانند تا آثار مورد علاقه خود را در گوشی‌های هوشمند خود تجربه کنند. Skylanders یکی از همین مجموعه بازی‌ها است که نسخه ابتدایی آن در سال ۲۰۱۱ برای ویندوز، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 و دیگر پلتفرم‌ها منتشر شد و تا به امروز شاهد عرضه نسخه‌های اصلی و فرعی بسیاری از این سری بوده‌ایم. امتیاز این مجموعه در اختیار استودیوی نام آشنای Activision است که بازی‌های بزرگی را برای صنعت گیم ساخته است اما در ساخت بازی Skylanders: Ring Of Heroes برای سیستم‌عامل اندروید و آیفون استودیوی com2uS نیز با اکتیویژن همکاری کرده است. بازی Skylanders: Ring Of Heroes به طور رایگان در اپ‌استور و گوگل‌پلی قابل دانلود است که البته بازیکنان باید پس از دانلود و نصب بازی مقدار نسبتا زیادی از فایل‌های بازی را دانلود کنند. همچنین با توجه به رایگان بودن بازی، شاهد حضور پک‌ها و انواع آیتم‌های مختلف برای خرید‌های درون برنامه‌ای در بازی هستیم.  زومجی به طور روزانه به معرفی بهترین بازی های اندروید می‌پردازد که Skylanders: Ring Of Heroes نیز یکی از جدیدترین بازی‌های خوب اندرویدو iOS به حساب می‌آید.

Skylanders: Ring Of Heroes

داستان بازی اندروید و آیفون Skylanders: Ring Of Heroes در همان دنیای جذاب سری بازی Skylanders به نام Skylands رخ می‌دهد. همانند دیگر بازی‌های این سری، اسباب بازی‌ها و فیگورهای مختلف جان پیدا کرده‌اند و اتفاقات بازی را رقم می‌زنند. در خط داستانی بازی، یک شخصیت شرور به نام Kaos در تلاش است تا با استفاده از کتاب Dark Magic، بین بعد‌های (Dimensions) مختلف پل‌های ارتباطی ایجاد کند و تمامی آن‌ها را به آشوب بکشد.

 در Skylanders: Ring Of Heroes، گیم‌پلی اکشن و سریع به خوبی با عناصر نقش آفرینی تلفیق شده و با گرافیکی زیبا، توانسته طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند

گیم‌پلی بازی Skylanders: Ring Of Heroes به خوبی با خط داستانی آن در ارتباط است و بازیکنان باید برای برگرداندن صلح و آرامش به Skylands تلاش کنند. اتفاقات بازی بیشتر در انجام دادن ماموریت‌های بی انتهای بازی و نبرد‌های مختلف در گوشه و کنار دنیای Skylands رخ می‌دهد. برای پیروز شدن در نبرد‌های بازی، بازیکنان باید یک تیم از Skylander‌ها تشکیل بدهند که هر کدام از آنها دو Skill متفاوت خواهند داشت. از آنجا که Skylanders: Ring Of Heroes یک بازی نقش آفرینی به حساب می‌آید، هر بازیکن می‌تواند بر حسب استراتژی و تفکرات خودش به شخصی سازی هر Skylander و اعضای تشکیل دهنده‌ی تیم بپردازد. بازی Skylanders: Ring Of Heroes نسبت‌ به سایر نسخه‌ها از اکشن و گیم‌پلی سریع‌تری برخوردار است و سازندگان در این نسخه یک تجربه هیجان انگیز را برای بازیکنان تدارک دیده‌اند.

Skylanders: Ring Of Heroes

در بخش گرافیک نیز همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود، بازی Skylanders: Ring Of Heroes بسیار خوب عمل کرده است و با توجه به حجم بازی، به خوبی بهینه‌سازی شده است. طراحی محیط‌های بازی و Skylands بسیار جذاب و خوش آب و رنگ انجام شده و روند مبارزات در هر بخش از این دنیای وسیع بسیار لذت بخش خواهد بود. در طراحی و انیمیشن‌های استفاده شده برای شخصیت‌ها و قهرمان بازی نیز بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و نبرد‌های سریع بازی با این ظاهر زیبا بسیار جذاب‌تر شده‌اند. همچنین از گرافیک خوب بازی برای کات‌سین‌ها نمی‌توان گذشت که به خوبی بازیکنان را با اتفاقات دنیای بازی همراه می‌کنند.

Skylanders: Ring Of Heroes

در آخرین نسخه از سری بازی‌های نقش آفرینی جذاب Skylanders که با نام Ring Of Heroes برای اندروید و iOS عرضه شده است، شاهد تغییرات بسیار جذاب و مثبتی نسبت به نسخه‌های قبلی هستیم. این تغییرات باعث شده تا علاوه بر طرفداران قدیمی این بازی‌، بازیکنان تازه نیز بتوانند از تجربه Skylanders: Ring Of Heroes لذت ببرند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Skylanders: Ring Of Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده