نویسنده: علی ولی خانی
// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۴

تریلر آخرین قسمت از آخرین فصل بازی The Walking Dead منتشر شد

آخرین تریلر منتشر شده از فصل آخر بازی The Walking Dead شما را برای پایان داستان کلمنتاین آماده می‌کند.

قسمت آخر بازی The Walking Dead استودیو Telltale Games در هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد و به همین مناسبت آخرین تریلر این بازی با محوریت قسمت چهارم منتشر شده است. با در نظر گرفتن صحنه‌های پایانی قسمت سوم، این تریلر و برخی از توضیحات درج شده در ادامه‌ی متن خبر حاوی اسپویل هستند؛ پس توصیه می‌شود اگر هنوز قسمت قبلی بازی را تجربه نکرده‌اید، از تماشای تریلر خودداری کنید.

استودیو Skybound Games اخیرا اقدام به انتشار آخرین تریلر The Walking Dead: The Final Season کرده است. این تریلر با هدف اینکه داستان قسمت آخر بازی را افشا نکند، کمی مبهم ساخته شده و اطلاعات زیادی به بیننده ارائه نمی‌کند. با این حال، با تحلیل اتفاقات قسمت قبل می‌توان اطلاعات تازه‌ای از آن کسب کرد. اول از همه، به نظر می‌رسد به خاطر صدای انفجار مهیبی که در پایان قسمت سوم رخ داد، زامبی‌ها در این قسمت مشکلی بسیار بزرگ‌تر نسبت به قسمت‌های قبل باشند.

همانطور که بسیاری از بازیکنان به خاطر دارند، در پایان قسمت سوم عنوان شد که سرنوشت خیلی از شخصیت‌ها بعد از انفجار قایق نامشخص مانده است، اما حضور برخی از این شخصیت‌ها در تریلر جدید این بحث را مطرح می‌کند که ممکن است تعدادی از آن‌ها از انفجار جان سالم به‌در برده باشند. در مجموع، کلمنتاین، ای جی، تن (که به نظر در این قسمت نقشی پررنگ‌تر خواهد داشت)، جیمز (اگر در قسمت قبل زنده مانده باشد)، لیلی (اگر در قسمت قبل زنده مانده باشد) و مینروا در صحت و سلامت قرار دارند. وایولت و/یا لوئیس نیز هنوز جان خود را از دست نداده‌اند، اما مشخص نیست که آیا هر دوی آنان می‌توانند از انفجار جان سالم به‌در ببرند یا بسته به انتخاب‌های بازیکن، یکی از آن‌ها می‌میرد و دیگری زنده می‌ماند. از آنجایی که تصویر خاصی از آسیم، عمر و ویلی در تریلر نشان داده نشد، مشخص نیست که چه اتفاقی برای آن‌ها افتاده است. در دست دیگر، روبی و روزی در تریلر حضور ندارند، اما انتظار می‌رود که آن‌ها هنوز در مدرسه باشند و خطر خاصی جانشان را تهدید نکند.

چهارمین و آخرین قسمت از The Walking Dead: The Final Season در بیست و ششم مارس (ششم فروردین) بر روی PlayStation 4‌ ،Xbox One ،Nintendo Switch و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر این قسمت را در زیر تماشا و دانلود کنید.

دریافت ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده