نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷

تریلر گیم پلی حالت بتل رویال بازی Battlefield V

استودیو دایس امروز نمایشی از گیم‌پلی بخش بتل رویال بازی Battlefield V یا همان Firestorm ارائه کرد که نبرد‌های جذاب آن را نشان می‌دهد.

زمان زیادی تا انتشار حالت بتل رویال بازی Battlefield V یا همان Firestorm باقی نمانده و ۵ فروردین، این بخش در قالب یک آپدیت رایگان به بازی اضافه خواهد شد. استودیو دایس، سازنده بازی، دیشب با انتشار توییتی اعلام کرده بود که قصد دارد امروز نمایشی از گیم‌پلی این بخش نمایش دهد و حال این ویدیو منتشر شده است که در ادامه، می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در ویدیو گیم‌پلی بازی، شاهد مکانیزم‌های مختلف آن از جمله جمع‌آوری تجهیزات و مبارزات هستیم. علاوه بر این، وسایل نقلیه قابل‌استفاده در بخش بتل رویال بازی را هم می‌توان در این ویدیو مشاهده کرد. دایس وسایل جالبی از یک تراکتور گرفته تا وسایل نقلیه زمینی و هوایی را برای بخش بتل رویال بازی تدارک دیده است. همچنین در بخش بتل رویال بازی شاهد ماموریت‌هایی هستیم که اگر بتوانید همراه با تیم‌تان آن‌ها را انجام دهید، لوت با‌ارزشی انتظارتان را می‌کشد. 

بخش بتل رویال بتلفیلد V در نقشه‌ای با نام Halvoy جریان دارد که ۱۰ برابر بزرگ‌تر از نقشه Hamada قسمت چندنفره بازی است. امکان تجربه این بخش در حالت‌های تک‌نفره، دو‌نفره و چهار‌نفره فراهم شده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده