نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بازی Control در زمان انتشار در انحصار زمانی فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود

بازی Control از استودیو رمدی و بازی Journey to the Savage Planet از استودیو تایفون به مدت ۱۲ ماه در انحصار زمانی فروشگاه اپیک گیمز خواهند بود.

همانند بسیاری از بازی‌های دیگرِ در انحصار فروشگاه اپیک گیمز، بازی مورد انتظار Control از استودیو پرآوازه رمدی در زمان عرضه در انحصار این فروشگاه خواهد بود. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که دو کمپانی اپیک گیمز و ۵۰۵ گیمز در جریان مراسم GDC 2019، اطلاعات جدیدی را از بازی‌های Control و Journey to the Savage Planet به اشتراک گذاشتند. در طول این سخنرانی، بازی اکشن استودیو Remedy در معرض نمایش قرار گرفت ولی اشتباها در تریلر یادشده اعلام شد که هر دو بازی برای پیش خرید در دسترس هستند. با این حال کمپانی Epic Games بلافاصله پس از نمایش این تریلر از طریق توییتر تصریح کرد که این امکان در حال حاضر وجود ندارد. کمپانی اپیک گیمز در این‌باره گفت:

در تریلر مربوط به بازی Control، ساخته استودیو رمدی که در رویداد GDC به نمایش درآمد، اعلام شد که این بازی برای پیش خرید در دسترس است. این خطایی از سوی ما بود. بازی «کنترل» به زودی منتشر می‌شود، اما در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس نیست. از بابت سوءتفاهم پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنیم. برای اطلاع از موارد بیشتر همراه ما باشید!

Control

بازی‌هایی نظیر بازی Metro Exodus و بازی The Division 2 نیز به صورت انحصار زمانی از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. با این حال تاریخ انتشار بازی Control و Journey to the Savage Planet تابه‌حال مشخص نشده است و برای این منظور باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

در کنار اخبار فوق، اپیک گیمز اعلام کرد که بازی‌های موجود در فروشگاه این کمپانی در فروشگاه Humble Store نیز در دسترس خواهند بود. افزون بر این، بازی‌های Heavy Rain ،Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human از استودیو کوانتیک دریم به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز برای کاربران کامپیوتر نیز منتشر می‌شوند.

اعتقاد بر این است که بازی Control برای انتشار در تابستان سال جاری برنامه‌ریزی شده است. شما می‌توانید تریلری که در رویداد GDC 2019 به نمایش درآمد، در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده