// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

لانچ تریلر بازی Generation Zero منتشر شد

در کمتر از یک هفته مانده به انتشار بازی Generation Zero، استودیو Avalanche تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

استودیو Avalanche (اولانچ) که به واسطه ساخت مجموعه بازی‌های Just Cause شناخته شده است، در اواسط خرداد ماه سال جاری از محصول تازه‌ی خود با نام بازی Generation Zero رو‌نمایی کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که بازی مذکور به زودی عرضه می‌شود، لانچ تریلر آن منتشر شده است.

بازی Generation Zero که در سبک تیر‌اندازی اول شخص ساخته شده است، در دهه ۱۹۸۰ و در کشور سوئد جریان دارد. در این بازی که فضای آن یاد‌آور سریال Stranger Things است، گروهی از مهاجمین مکانیکی حومه شهر را به تصرف خود در آورده‌اند. در بازی مذکور وظیفه دارید به مبارزه با روبات‌های و کوچک و بزرگ بپردازید و محل زندگی خود را پس بگیرید. مسلما این امر بدون استفاده از سلاح‌های مختلف و متعدد قابل انجام نیست و برای تحقق آن می‌توانید از انواع مسلسل‌ها، مواد منفجره و آر پی جی بهره ببرید. علاوه بر مبارزه، باید دلایل پشت هجوم روبات‌ها به این محل را نیز کشف کنید. تریلر هنگام عرضه بازی Generation Zero را که در قالب آن فضای بازی، دشمنان، سلاح‌ها و مبارزات قابل مشاهده است، در زیر تماشا می‌کنید:

دانلود از آپارات

با استناد به اطلاعات درج شده در وب سایت رسمی بازی Generation Zero، این بازی که با استفاده از موتور Apex (موتور استفاده شده در بازی‌های Rage 2 و Just Cause 4) ساخته شده است، دارای ویژگی‌هایی همچون چرخه روز و شب، آب و هوای غیر‌قابل پیش‌بینی، هوش مصنوعی پیچیده و موسیقی‌های دهه ۱۹۸۰ است. بازی مذکور نه تنها به صورت تک‌نفره قابل تجربه است، بلکه می‌توانید آن را به صورت Co-op تا سقف چهار نفر انجام دهید.

بازی Generation Zero در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین ۱۳۹۸) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به پیش خرید این بازی با قیمت ۴۰ دلار کنید.


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده