// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

اسکین‌ های جدید بازی League of Legends فاش شدند

اسکین‌های رویداد Cats vs Dogs بازی League of Legends فاش شدند.

رویداد جدید بازی League of Legends به زودی شروع می‌شود و این در حالی است که اسکین‌های جدید بازی قبل از انتشار فاش شده‌اند. دو رویداد قبلی بازی که با قالب VS منتشر شده است هر کدام حاوی دو اسکین جدید بوده‌اند ولی در رویداد Cats vs Dogs، پیش رو قرار است شاهد اضافه شدن پنج اسکین باشیم.

طرفداران سگ‌ها می‌توانند در نسخه 9.6 بازی منتظر اسکین‌های جدید کاراکترهای Fizz و Corki، باشند. اسکین جدید Corki او را با یک سگ از نژاد کورگی همراه می‌کند و از این به بعد شاهد پرواز کردن او و راندن یک سگ دوست داشتنی خواهیم بود. در سمت دیگر Fizz، با یک تغییر کلی همراه است و پوششی کاملا جدید را دریافت می‌کند. اسکین جدید این کاراکتر او را به سگی با نژاد کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل تبدیل خواهد کرد.

در این آپدیت، اسکین Fizz تنها موردی است که به همراه یک نسخه prestige edition، منتشر خواهد شد. مانند نسخه‌های پرستیژ دیگری که قبلا شاهد بوده‌ایم، این مورد نیز اسکین اولیه را با یک طراحی طلایی همراه می‌کند و در کنار آن شاهد تغییرات دیگری هم هستیم. به عنوان مثال زمانی که این کاراکتر از Ultimate، خود استفاده می‌کند یک سگ از نژاد پاگ را که لباس سلطنتی بر تن کرده است به جای هاسکی خواهید دید.

League of Legends

دو کاراکتر Yorick و Rengar، در سمت گربه‌سانان قرار دارند و با اسکین‌های جدید خود وارد میدان خواهند شد. از این به بعد Yorick، می‌تواند با نام مستعار Mewrick، وارد میدان شود و گربه‌ها او را در بازی همراهی خواهند کرد و Rengar به سمت دشمنانش کاموا پرتاب می‌کند.

هنوز زمان دقیقی برای انتشار اسکین‌های جدید بازی مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود شاهد انتشار آن‌ها بعد از به‌روزرسانی مربوط به نسخه 9.6 بازی باشیم.


منبع leagueoflegends
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده