نویسنده: یونس بهرامی
// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

کیسی هادسون درباره مشکلات بازی Anthem می‌گوید

بعد از گذشت یک ماه از مشکلات زمان عرضه‌ی بازی Anthem، کیسی هادسون در این مورد و آینده‌ای که پیش روی این بازی قرار دارد صحبت می‌کند. 

قطعاً ماه گذشته برای استودیوی بایوور (BioWare) بسیار دشوار گذشته است. بازی Anthem، آخرین اثر مورد انتظار آن‌ها که اخیراً عرضه شد، در بررسی منتقدین سایت‌های معتبر دنیا بازخورد مثبتی نداشت و بازیکن‌ها نیز گزارش‌های فراوانی ارائه کردند که حاکی از وجود مشکلات و باگ‌های فراوان در این بازی بود و هنوز هم هست؛ مثلاً مدتی قبل گزارش شد که این بازی مشکلات فنی روی کنسول پلی‌استیشن 4 ایجاد کرده است و اسلحه‌های بازی دچار عدم تعادل هستند

با این حال، کیسی هادسون، مدیر کل استودیوی بایوور، در واکنش به این موضوعات به‌تازگی بیان کرده است که آن‌ها همچنان به پشتیبانی بلند مدت خود از بازی Anthem ادامه خواهند داد. در پست جدیدی که امروز در وب‌سایت بایوور منتشر شد، هادسون اقرار کرد که آن‌ها هفته‌های سختی را بعد از عرضه‌ی بازی پشت سر گذاشته‌اند و در ادامه گفت: 

از طرفی، عرضه [این بازی] از آن‌چه انتظار داشتیم ناهموار و سخت‌تر بود. اما وقتی به گذشته فکر می‌کنم، می‌بینم بازی‌های بزرگ آنلاین امروز زمانی که تازه منتشر می‌شوند، معمولاً با چنین مشکلاتی هم مواجه خواهند شد. پس هرقدر که ما خود را بابت این‌که همه‌چیز سر جایش است آماده کردیم، اما همچنان آماده بودیم و این احتمال را دادیم که در زمان عرضه مشکلات غیر قابل انتظاری از بازی سر بزند. 

Anthem

او در ادامه افزود بابت مشکلاتی که گریبان‌گیر بازی Anthem شد و بازیکن‌ها را دچار مشکل کرد ناراحت شده است. اما هادسون معتقد است که باید به جمع‌آوری بازخورد بازیکن‌ها و همین‌طور حل مشکلات بازی تا جای امکان ادامه داد. وی در این مورد می‌گوید: 

 همچنین، ما به شنیدن بازخوردهای شما ادامه خواهیم داد و سیستم لوت و پیشرفت، جریان بازی، ثبات و عملکرد بازی Anthem را بهبود می‌دهیم. بنابراین کارهای زیادی مانده که قصد داریم انجام دهیم. 

با وجود انتقادات زیاد علیه بایوور و جدیدترین اثر آن‌ها، هادسون می‌گوید که این تیم همچنان متعهد مانده و در بلند مدت به آن رسیدگی می‌کند: 

ما تردیدها و انتقادات را می‌بینیم و می‌شنویم، اما همچنان به این راه ادامه خواهیم داد و به‌شدت و هر روزه روی بازی Anthem کار می‌کنیم. این یک دنیای همیشه متغیر است که دائماً رشد و پیشرفت می‌کند و تیم مشتاق ما در آینده از آن پشتیبانی خواهد کرد. 

هادسون گفته‌های خود را خطاب به طرفدارها این‌گونه به پایان می‌رساند: 

پس مهم‌ترین چیز نزد ما این است که بازیکن‌ها هم ما را در این مسیر پشتیبانی کنند. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم تا ثابت کنیم که با بازی Anthem، بهترین‌ها در راه است. 

با وجود این‌که بازی Anthem برای رفع شدن مشکلاتش راه درازی در پیش دارد، اما به‌روزرسانی اخیر آن مشکل فنی آن را روی پلی‌استیشن 4 حل می‌کند. این بازی از الآن برای پلی استیشن 4، پی‌سی و ایکس باکس وان در دسترس است. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده