// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

قهرمان Baptiste در دسترس تمامی کاربران Overwatch قرار گرفت

کاراکتر Baptiste، سی‌امین قهرمان Overwatch، هم‌اکنون در دسترس تمامی کاربران قرار گرفته است.

اضافه شدن قهرمان‌های جدید به‌بازی Overwatch، یکی از مواردی است که کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، به آن اهمیت زیادی می‌دهد و سعی می‌کند کاراکترهای متفاوتی را خلق کند. مدتی پیش بود که کاراکتر Baptiste، سی‌امین قهرمان بازی Overwatch، در دسترس کاربران سرورهای آزمایشی بازی قرار گرفته بود.

حال باتوجه‌ به‌جدیدترین اخبار بازی، قهرمان باپتیست هم‌اکنون در دسترس کاربران اورواچ روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته است و می‌توانند این قهرمان مدیک و پشتیبان را تجربه کنند. سلاح اصلی باپتیست، Biotic Launcher نام دارد که یک اسلحه کلاس اسالت است و نیمه‌خودکار به‌حساب می‌آید. این در حالی است که سلاح ثانویه Baptiste نوار سلامت هم‌تیمی‌هایش را احیا می‌کند. باپتیست به‌لطف لباس مخصوصش می‌تواند ارتفاع بیشتری را بپرد.

از دیگر ویژگی‌های این قهرمان پشتیبان می‌توان به Immortality Field اشاره کرد. در جریان این مهارت او یک دایره‌ای را ایجاد می‌کند و هر هم‌تیمی که در آن قرار داشته باشد، برای مدتی نامیرا خواهد شد. درانتها هم می‌توان به‌مهارت Amplification Matrix اشاره کرد. در جریان Amplification Matrix می‌توانید میزان آسیب‌رسانی و بازیابی نوار سلامت دوبرابر را در اختیار هم‌تیمی‌های‌تان قرار بدهید. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد قهرمان Baptiste چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده