نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Citytopia؛ شهرسازی به روشی جدید

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، ما قصد داریم تا شما را با یک بازی موبایل شهرسازی بسیار زیبای دیگر آشنا کنیم. با معرفی این بازی زیبا همراه زومجی باشید.

در بازی موبایل Citytopia تبدیل به یک خالق شوید و شهر خیالی و رویایی خود را خلق کنید. شما در این بازی می‌توانید یک مدینه فاضله یا همان به اصطلاح Utopia خارق‌العاده بسازید. شگفت‌انگیزترین و خارق‌العاده‌ترین شهری را که می‌توانید تصور کنید، در بازی جذاب Citytopia طراحی کنید، بسازید و در نهایت آن را اداره کنید. Citytopia یک بازی سازندگی و شهرسازی جدید بسیار دوست داشتنی است. این بازی در استودیو Atari, Interactive، سازندگان بازی Rollercoaster Tycoon Touch ساخته شده است. این بازی اندروید و iOS کاملا رایگان است و حجمی بالغ بر ۵۳۰ مگابایت دارد.

بازی موبایل Citytopia

به گونه‌ای می‌توان گفت که برخی از ویژگی‌ها و المان‌های بازی Rollercoaster Tycoon Touch و همچنین بازی The Sims با یکدیگر ترکیب شدند و به طرز زیبایی در این بازی شهر‌سازی جا داده شده است. در این بازی، شما با استفاده از کارت‌های مهمی که دریافت می‌کنید، می‌توانید ساختمان‌های جدیدی را باز کنید یا ساختمان‌ها قبلی را ارتقاء دهید. در ابتدای بازی، شما یک محدوده زمین خالی دارید که باید با ساختمان‌های مختلف آن را پر کنید. به همین دلیل شاید یکی از همین دلایلی که سرعت شما را در تبدیل کردن شهر خود به یک مدینه فاضله کاهش می‌دهد، جمع‌آوری همین کارت‌ها باشد. البته این اصلا موضوع بدی نیست و تا حد زیادی همین اتفاق هیجان بازی را افزایش می‌دهد. البته لازم به ذکر است، اگر شما ماموریت‌های ارائه شده را انجام دهید، خود بازی کارت‌های زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بازی موبایل Citytopia

در بازی علاوه بر موسیقی دلنشینی که پخش می‌شود، صدای گنجشکان هم هر از گاهی به گوش می‌رسد و حضور در بازی را لذت‌بخش می‌کند

این بازی نکته‌های زیادی دارد که شما در حین بازی کردن متوجه آنها خواهید شد و برای عملکرد بهتر باید آنها را به کار بگیرید؛ به طور مثال مقداری از پول‌های خود را ذخیره کنید، کارخانه‌های مشابه نسازید و غیره. یکی از نکاتی که در رابطه با این بازی وجود دارد این است که بازی به صورت افقی در موبایل شما اجرا می‌شود با این حال، این نوع اجرا ویژگی‌ای هم دارد که شما لازم نیست از هر دو دست خود استفاده کنید و تنها با به کار بردن یکی از دستان خود می‌توانید از این بازی لذت ببرید. با بالا رفتن سطح شما می‌توانید محدوده‌ی ساخت و ساز خود را گسترش دهید و زمین‌های بیشتری را بخرید. در همان ابتدای بازی اندروید Citytopia یک شخصیت به نام ریک به شما معرفی می‌شود. این شخصیت تا حد زیادی روش انجام این بازی را به شما آموزش می‌دهد و نکته‌های مختلف را به شما اعلام می‌کند.

بازی موبایل Citytopia

بازی آیفون Citytopia در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم عامل IOS و اندروید قرار دارد. شما می‌توانید به صورت کاملا رایگان این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی خود دانلود کنید. درست همانند دیگر بازی‌های رایگان موبایل، این بازی هم از پرداخت درون برنامه‌ای برخوردار است. شما با استفاده از امکان پرداخت درون برنامه‌ای و پرداخت هزینه‌ای، می‌توانید به امکانات جذاب جدید دست پیدا کنید. ضمنا فراموش نکنید که هر از گاهی به بهترین بازی های اندروید معرفی شده در زومجی نگاهی بیندازید.

دانلود بازی Citytopia


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده