// شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

تیم های مرحله نیمه نهایی مسابقات IEM Katowice مشخص شدند

تیم‌های MIBR ،Astralis ،Natus Vincere و ENCE بعد از شکست رقبای خود در مسابقات IEM Katowice در بازی CS:GO راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

چهار تیم MIBR ،Astralis ،Natus Vincere و ENCE بعد شکست رقبای خود در مرحله یک هشتم، راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات IEM Katowice در بازی Counter Strike: Global Offensive شدند. در روزهای اول و دوم مرحله حذفی مسابقات، چهار بازی برگزار شد که در بازی اول تیم Na'Vi با یک بازی آسان در مقابل FaZe Clan نتیجه ۲:۰ را کسب کرد و راهی مرحله بعد شد. ولی در بازی دوم شاهد یک اتفاق جالب بودیم. فنلاندی‌ها با کسب نتایج ۱۶:۱۱ و ۱۹:۱۶ در دو نقشه Mirage و Inferno یکی از مدعیان قهرمانی مسابقات را راهی خانه کردند.

IEM Katowice CSGO

در روز دوم تیم محبوب MIBR با یک بازی جذاب که در نقشه‌های Dust2 و Nuke برگزار شد رقیب خود را شکست داد و با کسب نتیجه ۲:۰ راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.در سمت دیگر Astralis همچنان پرقدرت ظاهر شد و باز هم بدون باخت به صعود خود ادامه داد. دانمارکی‌ها بعد از کسب نتایج ۱۶:۲ و ۱۶:۱۴ در نقشه‌های Mirage و Dust2 به عنوان آخرین تیم نیمه‌نهایی مسابقات معرفی شدند.

بازی‌های بخش نیمه‌نهایی مسابقات IEM Katowice 2019 از امروز ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران شروع می‌شوند. علاقه‌مندان به دیدن این سری مسابقات می‌توانند با مراجعه به کانال ESL در پلتفرم توییچ به دیدن بازی‌ها بپردازند. امروز دو بازی نیمه‌نهایی مسابقات برگزار می‌شود و تیم‌های صعود کننده فردا بایستی بازی فینال را در ESL Arena شهر کاتوویتس برگزار کنند.

لازم به ذکر است که هم‌زمان با برگزاری مسابقات در بخش مردان، بازی‌های بخش زنان نیز در حال پیگیری است و چهار تیم Assassins ،CLG Red ،Besiktas و Dignitas Female امروز برای صعود به فینال مسابقات با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد. جایزه مربوط به بخش زنان مجموعا ۵۰ هزار دلار است که نیمی از آن به قهرمان مسابقات تعلق می‌گیرد.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده