نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵

تاریخ انتشار دومین تریلر فیلم Shazam تایید شد

سرانجام کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار دومین تریلر فیلم Shazam را رسما تایید و اعلام کرد که این تریلر طی این هفته منتشر خواهد شد.

حدود یک ماه دیگر فیلم Shazam (شزم) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و مدت زیادی است که طرفداران در انتظار انتشار دومین تریلر رسمی فیلم بعدی مجموعه دی سی (DC) هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام زمان انتشار دومین تریلر شزم مشخص شده است. دیوید اف. سندبرگ، کارگردان‌ فیلم Shazam با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که قرار است دومین تریلر فیلم جدید مجموعه DC روز دوشنبه این هفته منتشر شود. توییت سندبرگ حاوی تصویر یا ویدیوی کوتاهی از تریلر نیست و تنها یک لودینگ که اشاره به نزدیک بودن به زمان انتشار تریلر دارد، دیده می‌شود. طبق اطلاعات ثبت شده، مدت زمان دومین تریلر فیلم Shazam حدود ۲ دقیقه و ۵ ثانیه خواهد بود. پیش از این اولین تریلر فیلم شزم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال منتشر شده بود و اواخر ماه دی نیز کمپانی برادران وارنر تریلر کوتاه دیگری را منتشر کرد، اما تا به امروز تریلر رسمی جدید دیگریی از این فیلم منتشر نشده است.

زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید اف. سندبرگ که کارگردانی فیلم شزم براساس فیلمنامه‌ای از هنری گیدن و دارن لمکه، را بر عهده داشته، بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی)، شناخته شده است. با اینکه او بیشتر برای ساخت دو فیلم ترسناک موفق شناخته شده، اما او تصمیم گرفته که در تجربه جدید خود یک فیلم ابرقهرمانی را کارگردانی کند که مدتی پیش مراحل ساخت آن رسما به پایان رسید و درجه سنی PG-13 را نیز دریافت کرد.

فیلم Shazam برای اکران در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده