نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳

در Apex Legends چالش‌های به سبک بازی Fortnite فعلا جایی ندارند؛ تایید وجود کاراکتر Octane

سازندگان Apex Legends فعلا قصد دارند مدتی صبر کنند تا بازیکنان، با کاراکترها و فضای بازی بیشتر آشنا شوند و سپس چالش‌ها و کوئست‌های مختلف را برای‌شان در نظر بگیرند.

تا ساعاتی دیگر، بتل پس بازی Apex Legends در دسترس خریدارانش قرار می‌گیرد و آن‌ها می‌توانند پوشش‌ها و موارد تزئینی مختلف را برای کاراکترها و آیتم‌هایی که دارند، اعمال کنند. اولین بتل پس بازی که Wild Frontier نام دارد، قرار نیست مثل بازی فورتنایت چالش‌های مختلفی را برای بازیکنان درنظر بگیرد؛ چرا که در جریان آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی «ایپکس لجندز» مشخص کرده‌اند که فعلا قصد اضافه کردن چالش‌ها و موارد این‌چنینی را به بازی و بتل پسی که دارد، ندارند و آشنایی بیشتر گیمرها با فضای بازی و کسب تجربه‌ی بیشتر با کاراکترهای Apex Legends در حال حاضر، برای‌شان بیشترین اولویت را دارد.

در پستی جدید از بلاگ تیم سازنده‌ی بازی یعنی استودیو ریسپاون چنین می‌خوانیم:

با دریافت اولین بتل پس بازی، متوجه خواهید شد که فعلا قرار نیست با سیستمی پیچیده روبه‌رو شوید که با ۷۲۰ بار کله‌معلق زدن و هدشات کردن یکی از دشمنان، یکی از چالش‌های بازی را پشت سر بگذارید. با وجود اینکه حس می‌کنیم بازی فضا و پتانسیل مناسب برای اضافه شدن کوئست‌ها و چالش‌های مختلف به بتل پس‌های بعدی‌اش را دارد، دوست داشتیم که بازیکنان طی این بتل پس، فقط به تجربه‌ی بازی بپردازند و آن را بیشتر یاد بگیرند.

با وجود اینکه بتل پس اولین فصل از بازی، هیچ چالش و موارد این‌چنینی را برای بازیکنان خود ترتیب نداده است اما بازیکنان با یک سیستم پیشرفت مواجه خواهند شد که با توجه به میزان استفاده‌شان از کاراکترهای مختلف بازی، پاداش‌ها و مواردی ویژه را دریافت خواهند کرد. سازندگان بازی پیرامون این موضوع، چنین گفته‌اند:

این فصل از بازی که با اضافه شدن کاراکتر Octane همراه است، بازیکنان را به گشت و گذار و کسب تجربه‌های کاملا جدید وا می‌دارد.

استودیو ریسپاون همچنین تایید کرد که تمامی آیتم‌های بتل پس‌های هر فصل از بازی، به همان فصل اختصاص خواهد داشت و برای مثال، موارد بتل‌ پس فصل یک، اختصاصی همین فصل خواهند بود اما Apex Packهایی که هر فصل در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت، اختصاصی همان فصل نخواهد بود و برای همیشه از آنِ مالکش خواهد بود. سازندگان در پایان تایید کردند که هر فصل از بازی، آپدیت‌ها، پیشرفت‌ها و موارد جدیدی را به بازی اضافه می‌کند و آن‌ها ایده‌های جذابی را برای بهتر شدن اثر خود، در نظر دارند.

بازی Apex Legends به صورت رایگان روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قابل بازی است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده