نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

ماد جدید Resident Evil 2 Remake سالید اسنیک را جایگزین لیان کندی می‌ کند

طراحان مادهای Resident Evil 2 Remake پس از Mr.X، حالا سراغ کاراکتر لیان کندی رفته‌اند و شخصیت سالید اسنیک را جایگزین او کرده‌اند.

Resident Evil 2 Remake، اثر جدید و تحسین‌شده‌ی کپکام از آن بازی‌ها است که مادسازها در آن حسابی هنرنمایی کردند و با ساخت انواع مادهای مختلف، بازیکنان را به شکل‌های گوناگون با اثر مذکور درگیر کردند.

پس از ساخت و عرضه‌ی مادهای مختلف، از آن ماد معروف که زاویه‌ی دوربین بازی را به شکل نسخه‌های کلاسیک مجموعه «رزیدنت ایول» در می‌آورد تا بلاهای مختلفی که مادسازها سر شخصیت مستر ایکس آوردند، حالا در جریان آخرین اخبار بازی، نوبت به لیان کندی رسیده تا در جدیدترین مادی که برای بازی ساخته شده، جای خود را به سالید اسنیک افسانه‌ای از مجموعه‌ی متال گیر سالید بدهد و حالا می‌توانیم ببینیم که اگر سالید اسنیک در جهنم راکون سیتی گرفتار می‌شد، چه کارهایی از دستش برمی‌آمد!

Resident Evil 2 Remake

طراح این ماد با نام کاربری SirLumberjackie در فضای مجازی فعالیت می‌کند و در این لحظه که مطلب مذکور را می‌خوانید، ماد سالید اسنیک در دسترس دارندگان نسخه پی سی بازی «رزیدنت ایول 2 ریمیک» قرار گرفته است.

جدیدترین اثر کپکام در ژانر وحشت توانست تظر منتقدان و گیمرها را جلب کند و بازگشتی درخشان را برای این مجموعه و در کل، آثار وحشت/بقا محور رقم بزند. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی عالی ۹.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی صورت گرفته چنین می‌خوانیم:

Resident Evil 2 Remake اثری است که به‌مان اجازه می‌دهد پس از سال‌های خیلی طولانی، سرمان را بالا بگیریم و با غرور از بازگشت این مجموعه به روز‌های درخشانش بگوییم. بازسازی رزیدنت ایول 2، تجربه‌ای بی‌نهایت ترسناک است که در اتمسفری فوق‌العاده جریان دارد و آنقدر از گیم‌پلی ارزشمندی هم بهره می‌برد که بتوانیم بارها و بارها، تجربه‌اش را در قالب دو شخصیت اصلی آن تکرار کنیم. به این‌ها، گرافیک فوق‌العاده امروزی، صداگذاری عالی و یک روایت داستانی خوب را هم اضافه کنید تا متوجه شویم که چرا نباید Resident Evil 2 Remake را از دست داد.

بازی Resident Evil 2 Remake را می‌توانید همین الان روی ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. ماد کاراکتر سالید اسنیک نیز هم‌اکنون در دسترس دارندگان نسخه‌ی پی سی بازی قرار گرفته است. سالید اسنیک ماجراهای عجیب غریب زیادی را تجربه کرده اما هیچکدام یک آخرالزمان زامبی‌محور نبوده است، به‌نظرتان آیا اسنیک می‌تواند از بحران راکون سیتی جان سالم به‌در ببرد؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده