// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

تیم های مرحله حذفی اولین استیج لیگ Overwatch مشخص شدند

آخرین تغییرات رنکینگ تیم‌های بازی Overwatch بعد از اتمام هفته پنجم رقابت‌ها با صدرنشینی کانادایی‌ها همراه بود.

هشت تیم مرحله نهایی اولین استیج لیگ Overwatch بعد از پنج هفته رقابت نفس‌گیر، مشخص شدند. دو تیم New York Excelsior و Vancouver Titans با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم رنکینگ نهایی استیج اول، تا به این لحظه تنها تیم‌های بدون باخت فصل دوم بوده‌اند. این در حالی است که تیم London Spitfire، قهرمان فصل اول لیگ اورواچ با کسب سه برد و چهار باخت در جایگاه پانزدهم مرحله اول قرار گرفته است و شانس حضور در مرحله حذفی را از دست داد. در سمت دیگر تیم Los Angeles Valiant که در بخش پلی‌آف فصل قبلی در جایگاه سوم قرار گرفته بود، تا به این لحظه هیچ بردی را کسب نکرده است و با قرار گرفتن در جایگاه بیستم در وضعیت خطرناکی قرار گرفته است.

رنکینگ تیم‌ها پس از اتمام بازی‌های استیج اول

جایگاهتيمبرد-باخت
۱New York Excelsior۰-۷
۲Vancouver Titans۰-۷
۳Philadelphia Fusion۲-۵
۴Toronto Defiant۲-۵
۵Atlanta Reigns۳-۴
۶San Francisco Shock۳-۴
۷Seoul Dynasty۳-۴
۸Boston Uprising۳-۴
۹Dallas Fuel۳-۴
۱۰Los Angeles Gladiators۴-۳
۱۱Guangzhu Charge۴-۳
۱۲Houston Outlaws۴-۳
۱۳Hangzhu Spark۴-۳
۱۴Shanghai Dragons۴-۳
۱۵London Spitfire۴-۳
۱۶Chengdu Hunters۴-۳
۱۷Paris Eternal۴-۳
۱۸Washington Justice۶-۱
۱۹Florida Mayhem۶-۱
۲۰Los Angeles Valiant۷-۰

بازی‌های مرحله نهایی قرار است به صورت تک حذفی پیگیری شود و تیم‌های راه‌یافته به این بخش باید از دوم فروردین با یکدیگر روبه‌رو شوند. بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی و فینال مسابقات مانند فصل اول به صورت Best-of-seven برگزار می‌شوند و مراحل پیش از این دو بخش به صورت Best-of-five پیگیری خواهند شد. با شروع بازی‌های مرحله حذفی در هر بازی تیمی که «Seed» بالاتری را دریافت کرده است اولین نقشه بازی را انتخاب می‌کند و بازنده هر بازی نقشه بعدی را انتخاب خواهد کرد.

در فصل جدید، هشت تیم برتر استیج اول در کنار شانس دریافت عنوان قهرمانی و جوایز حضور در مراحل بعدی جوایز قابل توجهی را نیز دریافت خواهند کرد. قهرمان فصل، جایزه‌ای ۲۰۰ هزار دلاری را دریافت می‌کند و تیم نایب قهرمان نیز به جایزه‌ای ۱۰۰ هزار دلاری دست خواهد یافت. تیم‌های سوم و چهارم نیز هر کدام ۵۰ هزار دلار جایزه دریافت می‌کنند.

خبر خوب دیگری که در روزهای پیشین منتشر شد این است که در کنار افزایش مقدار جوایز فصل دوم لیگ بازی Overwatch، پوشش تصویری مسابقات نیز افزایش چشم‌گیری یافته است. قرار است در کنار پوشش تصویری که توسط پلتفرم‌های استریمینگ مانند توییچ و MLG به آن می‌پردازند، شبکه‌های ESPN، Disney XD و ABC نیز به پخش زنده بازی‌های مرحله حذفی مسابقات که از اول فروردین شروع می‌شود بپردازند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده