نویسنده: یونس بهرامی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

نینتندو رویداد جدیدی مشابه نینتندو دایرکت برگزار می‌کند

رویداد آنلاین و جدید شرکت نینتندو این بار به‌جای تمرکز روی بازی‌های فرست پارتی و تراز اول خود، با محوریت معرفی و نمایش بازی‌های مستقل برگزار خواهد شد. 

نینتندو یک استریم آنلاین دیگر با سبک رویداد نینتندو دایرکت هفته جاری برگزار می‌کند که با تمرکز روی بازی‌های مستقل پخش می‌شود. Nindies Showcase، رویداد سالانه‌ای که در فصل بهار آغاز می‌شود، امسال در تاریخ ۲۰ مارس (مصادف با ۲۹ اسفند ۹۷) قرار است به ما بازی‌های مستقلی را نشان دهد که در آینده نزدیک برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد. 

این رویداد در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و شما می‌توانید استریم آن را به‌طور زنده ازطریق وب‌سایت نینتندو، توییچ و کانال‌های یوتیوب تماشا کنید. 

این شرکت، جزییات و اطلاعات بیشتری درباره Nindies Showcase ارائه نداده است و بنابراین ما نمی‌دانیم که چه بازی‌هایی در این رویداد معرفی خواهند شد. با این‌ حال، نینتندو تأیید کرده است که این رویداد نسبت به نینتندو دایرکت‌ها تقریباً سی دقیقه طولانی‌تر است؛ به این معنا که باید شاهد اخبار و معرفی‌های بیشتری باشیم. 

شعبه‌ی اروپایی شرکت نینتندو، پیش‌تر هم رویداد مشابهی با محوریت بازی‌های مستقل در ماه ژانویه امسال برگزار کرده بود. در آن‌جا بود که بازی SteamWorld Quest: Hand of Gilgamech، جدیدترین نسخه از این سری محبوب و ساخته‌شده توسط استودیوی ایمیج اَند فرم (Image and Form)، معرفی شد. علاوه‌ بر این، چند بازی دیگر هم مانند When Ski Lifts Go Wrong و Unruly Heroes برای نینتندو سوییچ معرفی شدند. 

جدا از Nindies Showcase، نینتندو بازی‌های بزرگ و غیرمستقل را هم فراموش نکرده است. چند هفته قبل در رویداد نینتندو دایرکت، تاریخ عرضه بازی Final Fantasy VII روی نینتندو سوییچ اعلام و ریمستر بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening معرفی شد. هواداران بازی‌های نقش‌آفرینی هم دست خالی نمانده و استودیوی Tokyo RPG Factory از بازی جدید خود به نام Oninaki پرده برداشت. علاوه بر این‌ها، مشخص شد که نسخه‌ی ریمستر بازی Assassin's Creed III برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود و بازی Dead by Daylight هم در پاییز امسال میزبان این کنسول خواهد بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده