نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲

بتل‌ پس بازی Apex Legends امروز در دسترس قرار می‌ گیرد

اولین بتل‌پس بازی Apex Legends ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه‌ی امروز و با قیمت ۱۰ دلار، در دسترس بازیکنان این اثر قرار می‌گیرد و یک کاراکتر جدید را به آن اضافه می‌کند.

به رسم بازی‌های بتل‌رویال مثل فورتنایت، بازی Apex Legends هم قرار است بتل‌پس‌های مختلفی را در دسترس بازیکنان خودش قرار دهد و در جریان آخرین اخبار بازی، اطلاعاتی جدید از اولین بتل‌پس ساخته‌ی جدید استودیو ریسپاون در دسترس قرار گرفته است.

اول از همه باید بدانیم که ساعت ۲۰:۳۰، می‌توانید بتل‌پس ۱۰ دلاری بازی را دریافت کنید. اگر می‌خواهید اولین بتل‌پس بازی «ایپکس لجندز» را با پول رایج داخل بازی خریداری کنید، باید ۹۵۰ Apex Coin را کنار بگذارید. بتل‌پس اولین فصل از این بازی قرار است یک شخصیت جدید را به دیگر کاراکترهای جذاب بازی اضافه کند. به این موضوع هم باید اشاره کرد که یک باندل با هزینه‌ی ۲ هزار و ۵۰۰ سکه‌ی Apex برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که خرید آن، آیتم‌های ۲۵ لِوِل بعدی بازیکنان را آزاد می‌کند و شخص بازیکن با رسیدن به سطح مورد نظر، می‌تواند تمامی آیتم‌های موجود در آن سطح را از آن خود کند.

اولین فصل از بازی، پاداش‌های متنوعی را برای بازیکنان خود ترتیب داده و گیمرها با ارتقاء سطح خود و رسیدن به لِول‌های بالاتر، صاحب پوشش‌ها و آیتم‌های تزئینی مختلفی می‌شوند اما به طبع، پاداش‌های دندان‌گیرتر و بیشتری برای مالکان بتل‌پس بازی ترتیب داده شده که هر بازیکنی را به خریدش تشویق می‌کند! به‌محض خرید بتل‌پس بازی، ۱۰۰۰ Apex Coin به‌ حساب کاربری‌تان واریز می‌شود که به واسطه‌ی آن می‌توانید بتل‌پس‌های فصول بعدی بازی را نیز خریداری کنید. خرید بتل‌پس مذکور برای دارندگان اشتراک EA/Origin Access ارزان‌تر خواهد بود.

همان‌طور که در ابتدای مطلب هم ذکر شد، یک کاراکتر جدید قرار است درکنار این بتل‌پس در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. هنوز اطلاعات خاصی از این شخصیت جدید در دسترس نیست اما طبق شایعاتی که اخیرا به گوش‌مان خورد، این شخصیت جدید با نام احتمالی Octane قرار است از امروز به‌بازی اضافه شود و از قابلیت‌های ویژه‌اش، می‌توان به نیروی Adrenaline Junkie اشاره کرد؛ قدرتی که از سرعت او کم و به سلامتی‌اش اضافه می‌کند و این را هم باید گفت که شخصیت «اوکتان» از یک ذخیره‌ی بی‌پایان بسته‌های سلامتی بهره می‌برد که احتمالا برای استفاده از آ‌ن‌‌ها یک محدودیت زمانی تعیین خواهد شد. این کاراکتر با قیمت ۱۲ هزار Legend Token یا ۷۵۰ Apex Coin در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Apex Legends را می‌توانید به شکل رایگان روی ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده