نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۵

نقشه بتل رویال بازی Battlefield V ده برابر وسیع‌تر از بزرگ‌ترین نقشه حالت چندنفره‌ بازی است

با توجه به تازه‌ترین پست توییتر سازندگان بازی Battlefield V، نقشه‌ی حالت Firestorm ده بار وسیع‌تر از بزرگ‌ترین نقشه‌ی حالت چندنفره‌ی بازی است.

چند روز پیش بود که استودیو EA Dice، سازنده بازی محبوب و باکیفیت Battlefield V با انتشار یک تریلر، اطلاعاتی جدید از حالت بتل رویال این بازی را که Firestorm نام دارد منتشر کرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی با انتشار چند تصویر، از نقشه‌ی حالت مذکور، رونمایی کرده‌اند و اطلاعاتی تازه از وسعتش را با هواداران بازی در میان گذاشته‌اند.

طبق اطلاعاتی که سازندگان بازی در صفحه‌ی توییتر بازی به اشتراک گذاشته‌اند، وسعت نقشه‌ی حالت Firestorm حدودا ده بار بزرگ‌تر از وسیع‌ترین نقشه‌ی حالت‌های عادی چندنفره‌ی بازی است و این، از یک تجربه‌ی بتل رویال جذاب و اساسی را در «بتلفیلد وی» خبر می‌دهد. گفتنی است برای جابه‌جایی در این نقشه‌ی وسیع، می‌توانید از ۱۷ نوع وسیله‌ی نقلیه‌ی مختلف اعم از تراکتور، موتور، هواپیما، هلیکوپتر و غیره استفاده کنید.

حالت «فایر استورم» بازی Battlefield V در تاریخ ۵ فروردین در دسترس بازیکنان این اثر قرار خواهد گرفت. این بازی جذاب هم‌اکنون برای تجربه روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 در دسترس است.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده