نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Mutazione برای پلی استیشن 4 معرفی شد

بازی Mutazion، ساخته‌ی جدید استودیو Die Gute Fabrik در تاریخی نامعلوم راهی پلی‌استیشن 4 خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو Die Gute Fabrik بازی جدیدی برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 با نام Mutazion معرفی کرد.

باتوجه‌به مطلبی که در بلاگ پلی‌استیشن موجود است، داستان بازی حدودا در ۱۰۰ سال آینده جریان خواهد داشت؛ جایی که یک شهاب‌سنگ بزرگ با نام Moon Dragon به زمین برخورد می‌کند، یک‌عالمه خرابی به بار می‌آورد و در زیست‌گاه مناطق مختلف، جهش‌های گوناگونی را ایجاد می‌کند. برخی از اعضای ساکن در این مناطق، پس از برخورد شهاب‌سنگ ناپدید شدند ولی برخی هم توانستند فرار کنند و جامعه‌ای کوچک با نام Mutazione را به‌وجود آوردند.

در این زمان است که قهرمان داستانی ما یعنی کای (Kai) به دیدار پدربزرگ بیمار خود که در این منطقه زندگی می‌کند، می‌رود و ماجراهای مختلفی را در این محله‌ی کوچک تجربه می‌کند. علاوه‌بر مراحل به‌خصوص برای کمک به پدربزرگ کای، همراه‌ با قهرمان داستان می‌توانید به مناطق مختلف Mutazion سرک بکشید، دوستان مختلف پیدا کنید، ماجراجویی بکنید و اتفاقات مختلفی را رقم بزنید. در بازی یک مکانیک با نام «باغبانی» وجود دارد که البته هنوز اطلاعات خاصی از آن در دسترس نیست اما، به نظر می‌رسد که باید با استفاده از موزیک‌های مختلف، به باغبانی گل و گیاهان گوناگون خود و پدربزرگ‌تان بپردازید.

بازی از نظر گرافیکی، اثری منحصر‌به‌فرد و کاملا جدید خواهد بود چرا که جلوه‌های گرافیکی موجود در بازی، پیش‌تر در آثار کمتری دیده شده بود و بازیکنان را به یاد افکت‌های بصری که در آثاری مثل انیمیشن Bojack Horseman استفاده شده بود، می‌اندازد.

درحالی‌که تاریخ انتشار بازی Mutazion هنوز مشخص نیست اما، علاقه‌مندان می‌توانند در جریان رویداد GDC از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ مارس (۲۷ اسفند ۹۷ تا ۲ فروردین ۹۸) یا رویداد PAX East از ۲۸ تا ۳۱ مارس (۸ فرودین تا ۱۱ فروردین ۹۸) دموی قابل بازی اثر مذکور را تجربه کنند. طی این مدت، ویدیوهای مختلفی از گیم‌پلی بازی در اینترنت منتشر خواهد شد تا کسانی که فرصت تجربه کردن دموی قابل بازی Mutazion را نداشتند، بتوانند با فضای بازی آشنا شوند. Mutazion در تاریخی نامشخص راهی پلی‌ استیشن 4 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده