نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

تصویر جدید فیلم Men in Black: International با محوریت دو شخصیت بیگانه

در تصویر جدید منتشرشده از فیلم مورد انتظار Men in Black: International کمپانی سونی پیکچرز، موجودات بیگانهٔ این فیلم دیده می‌شوند.

کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) تصویری جدید از فیلم مورد انتظار Men in Black: International (مردان سیاه پوش بین المللی) منتشر کرده است که در این تصویر شاهد دو موجود بیگانهٔ فیلم هستیم. این تصویر به‌صورت اختصاصی توسط سایت امپایر منتشر شده است. در تصویر منتشرشده شاهد حضور دو شخصیتی هستیم که توانایی تغییر شکل دارند و این دو شخصیت توسط دو برادر دوقلو با نام‌های لورنت و لری نیکولاس، ایفا شده‌اند. این دو برادر دوقلو در حرفهٔ خود بسیار موفق هستند و انتخاب آن‌ها به‌عنوان شخصیت منفی، با توجه به هماهنگی این دو، انتخاب خوبی بوده است.

تصویر منتشرشده از شخصیت‌های بیگانهٔ فیلم Men in Black: International را در پایین مشاهده می‌کنید:

Men in Black

جروم چن، سرپرست بخش جلوه‌های ویژه فیلم Men in Black: International، در رابطه با این دو شخصیت چنین گفت:

این دو شخصیت به‌صورت طبیعی از انرژی ساخته شده‌اند و در واقع انرژی خالص هستند و برای سازگاری با این سیاره، مجبور به تغییر شکل می‌شوند و باید خود را به شکل انسان درآورند. فاز تغییر شکل این دو شخصیت بدین صورت است که در ابتدا باید از حالت جامد به حالت مایع تبدیل شوند و سپس از حالت مایع به هر شکلی که می‌خواهند دربیایند. آن‌ها توانایی تغییر ماهیت اجسام را دارند و می‌توانند از اجسام به‌عنوان موشک و گلوله استفاده کنند که این توانایی باحال و جذابی است.

طبق اعلان رسمی کمپانی سونی پیکچرز، قسمت فرعی این مجموعهٔ علمی تخیلی با عنوان Men in Black: International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) اکران خواهد شد و دلیل انتخاب این عنوان هم لوکیشن‌های مختلف و مأموریت‌های جهانی مأموران سازمان تحقیق و اکثر اوقات مبارزه با موجودات فضایی است. فیلمبرداری و تولید فیلم Men in Black: International در شهر لندن، شهر نیویورک، کشور ایتالیا و کشور مراکش انجام شده است و با توجه به تصاویری که پیش از این تسا تامپسون از محل فیلمبرداری فیلم در صحرا منتشر کرده بود، به نظر می‌رسد که باید شاهد محیط‌های متنوع در طول فیلم باشیم. سایت Omega Underground اطلاعات اولیهٔ داستان فیلم فرعی Men in Black: International کمپانی سونی پیکچرز را چندی پیش منتشر کرده بود. در این فیلم شخصیت اِم با نقش‌آفرینی تسا تامپسون در سفری ماجراجویانه در جهت آزمودن خود، به شعبهٔ لندن کمپانی MIB ملحق می‌شود. در آنجا این شخصیت با شخصیتی به نام مأمور اچ با نقش‌آفرینی کریس همسورث باید همکاری کند؛ مأمور اچ پیش‌تر برای خود اسم و رسمی داشت و گویا دیگر همچون سابق معروف نیست. این دو شخصیت درگیر قتلی مرموز می‌شوند و مجبورند به سراسر جهان سفر کنند. بیشتر اتفاقات فیلم Men in Black: International قرار است در شهر لندن جریان داشته باشد و این فیلم دارای سه شخصیت اصلی که شامل ترکیبی از یک شخصیت سفیدپوست، یک زن سیاه‌پوست و یک مرد مسن می‌شود، خواهد بود.

این دو شخصیت به‌صورت طبیعی از انرژی ساخته شده‌اند و در واقع انرژی خالص هستند و برای سازگاری با این سیاره، مجبور به تغییر شکل می‌شوند و باید خود را به شکل انسان درآورند

اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، کارگردانی پروژهٔ جدید کمپانی سونی پیکچرز را بر عهده دارد و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهدهٔ آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی) و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) خواهد بود.

فیلم Men in Black در تابستان سال ۱۹۹۷ با بازی ویل اسمیت و تامی لی جونز روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد ۵۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن، فیلم Men in Black II (مردان سیاه‌پوش ۲) که دنبالهٔ فیلم اول بود، در سال ۲۰۰۲ اکران شد و توانست ۴۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر فروش پایین‌تر نسبت به قسمت اول، فیلم Men in Black II نقدهای متوسط و ضعیفی را نیز از سوی منتقدان دریافت کرد. در نهایت فیلم Men in Black 3 (مردان سیاه‌پوش ۳) در سال ۲۰۱۲ روی پرده رفت و با وجود مشکلاتی که در زمان فیلمبرداری برای این فیلم به‌وجود آمده بود، این فیلم موفق شد ۶۴۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی هر سه فیلم Men in Black بر عهده بری ساننفلد بوده است. یکی از نقاط قوت فیلم ابتدایی، روابط احساسی و شیمی بین دو بازیگر اصلی فیلم، یعنی ویل اسمیت و تامی لی جونز بود؛ ویل اسمیت شخصیتی پرحرف و تازه‌کار در شکار بیگانگان بود و از آن طرف تامی لی جونز، شخصیتی کم‌حرف و موقر و کارکشته و خبره در کار خود. ساخت قسمت دوم با مشکلات زیادی همراه بود و سازندگان به سختی توانستند بازیگران اصلی را برای حضور دوباره در این مجموعه متقاعد سازند و نتیجهٔ کار هم چنگی به دل نمی‌زد. فیلم سوم مجموعهٔ مردان سیاه‌پوش، تقریباً یک دهه پس از اکران فیلم دوم، اکران شد. این فیلم نیز با مشکلات زیادی همراه بود و زمانی که وارد مراحل تولید شد، تنها یک سوم از فیلمنامه نوشته شده بود. با این حال فروش فوق‌العادهٔ این فیلم، تا حدی مشکلات زمان ساخت و همچنین نقیصه‌های فیلم را به دست فراموشی سپرد.

کریس همسورث در نقش ایجنت H، تسا تامپسون در نقش ایجنت M، ربکا فرگوسن، اما تامپسون در نقش ایجنت O، لیام نیسون در نقش ایجنت P، کمیل نانجیانی و ریف اسپال، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت جدید فیلم Men in Black حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Men in Black: International قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده