نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۰

صحبت‌های عادل فردوسی پور درباره وضعیت برنامه 90؛ «نود» امشب پخش نخواهد شد

عادل فردوسی پور به تازگی با اعلام اینکه آخرین برنامه «نود» در سال ۱۳۹۷ به دستور مدیر شبکه سه سیما روی آنتن نخواهد رفت، درباره وضعیت این برنامه نیز سخن گفته است.

برنامه «نود» بدون شک یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تاریخ تلویزیون ایران است. مجری این برنامه، عادل فردوسی‌پور نیز یکی از شناخته‌شده‌ترین افراد حوزه رسانه در ایران به شمار می‌رود. مدتی است که اخباری مبنی بر کنار گذاشته شدن عادل فردوسی‌پور از برنامه «نود» به گوش می‌رسد. در فصل جاری فوتبال برای اولین بار در بیست سال اخیر برنامه «نود» دو هفته متوالی روی آنتن نرفت و در زمان تعطیلی‌های چندروزه لیگ برتر فوتبال نیز پخش نشد. «نود» پیش از این در زمان تعطیلی لیگ به دلیل اردوهای تیم ملی با آیتم‌های مختص تیم ملی فوتبال کشورمان روی آنتن می‌رفت. مدت کوتاهی پیش نیز عادل فردوسی پور در جشنواره جام جم از «کم لطفی‌هایی» گفت که امسال را به «سخت‌ترین» سال کاری‌اش تبدیل کردند. آنچه که خواندید به شایعه جدایی فردوسی‌پور و نود رنگ و بوی واقعیت بخشیدند. صبح امروز همچنین مدیر روابط عمومی شبکه سه سیما به صورت رسمی اعلام کرد برنامه «نود» در سال آینده با تیمی جدید روی آنتن خواهد رفت. وی با اعلام اینکه از عادل فردوسی‌پور در بخش‌‌های دیگر استفاده خواهد شد، به صورت تلویحی جدایی عادل فردوسی‌پور را از نود اعلام کرد.

حال به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، عادل فردوسی پور در گفت‌وگویی با رسانه‌ها اعلام کرد برنامه «نود» امروز، دوشنبه، ۲۷ اسفند به دستور مدیر شبکه سه سیما یعنی علی فروغی روی آنتن نخواهد رفت. عادل فردوسی‌پور درباره وضعیت برنامه «نود» به شرح زیر گفت:

برنامه امشب ۹۰ به آیتم‌های نوروزی و‌ گلچین اتفاقات سال اختصاص داشت. تیم برنامه ساز و من در چند روز گذشته مشغول تهیه آیتم‌ها بودیم اما امروز به دستور مدیر شبکه سه برنامه 90 از جدول پخش برنامه‌های شبکه خارج شد.

وی در ادامه گفت:

در شرایطی که تنها چند روز از انتخاب برنامه ۹۰ به عنوان بهترین برنامه سازمان صدا و سیما از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی از نگاه داوران می‌گذرد، از پخش برنامه ممانعت به عمل آمد.

عادل فردوسی‌پور در انتها درباره نپذیرفتن سمتِ قائم‌مقامی شبکه ورزش سیما گفت:

برنامه ۹۰ فرزند من است و حاصل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی صدها نفر که خالصانه برای رسیدنش به جایگاه امروز تلاش کرده‌اند. ممکن نیست آدم فرزندش را با پست و مقام معاوضه کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره وضعیت برنامه «نود» و صحبت‌های عادل فردوسی‌پور چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده