نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰

بیانیه رسمی تیم کراس فایر کلاسیک: پیش به سوی پیشرفت

تیم کراس‌فایر کلاسیک ضمن تشکر از همراهان بازی کراس‌فایر، بیانیه‌ای را با عنوان «پیش به سوی پیشرفت»‌ منتشر کرد.

کراس‌فایر کلاسیک روزهایی شیرین و به‌یادماندنی را در کشورمان پشت‌سر گذاشته است. از رویداد رونمایی (لانچ ایونت) با حضور بیش از ۱۰۰ فعال حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی گرفته تا گذر از رکورد ۱۰ هزار پیش‌ثبت‌نام، همه و همه نشانگر استقبال کم‌نظیر کاربران از این بازی بودند.

در مدت بعد از لانچ از شما کاربران بازخوردهای مثبت و منفی متعددی دریافت کردیم. این بازخوردها باعث شدند که بیش از پیش به نقاط قوت و مشکلات بازی آگاه شویم، مشکلاتی که قبل از عرضه‌ی بازی با وجود اجرای تست‌های فراوان در داخل و خارج از ایران نمایان نمی‌شدند و نقاط قوتی که می‌توانیم آن‌ها را بیش از پیش توسعه دهیم.

به‌دنبال این تجربه‌ی جدید و استقبال خوب کاربران، تیم روابط عمومی کراس‌فایر ایران لازم می‌داند تا ضمن تشکر از شما همراهان همیشگی این سری بازی محبوب، بیانیه‌ی رسمی سازندگان و ناشر بازی در ایران را با شما به‌اشتراک بگذارد.

طی هفته‌های اخیر روزهای باورنکردنی‌ای را با شما تجربه کردیم؛ از همراهی رسانه‌ها و فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی در مراسم رونمایی رسمی بازی تا استقبال پرشور و ۱۰ هزار نفری کاربران برای دریافت بازی. هدف ما ایجاد بهترین تجربه کاربری برای علاقمندان بازی‌های شوتر اول شخص است و می‌دانیم که مسیر طولانی‌ای را تا رسیدن به این هدف در پی داریم، که بدون همراهی و پشتیبانی شما عزیزان غیرممکن است.

ما معتقدیم بالاترین اولویت آن است که کاربران تجربه‌ای خوب از بازی کردن داشته باشند. بنابراین کراس‌فایر کلاسیک از این پس در مرحله تست و توسعه (سافت‌لانچ) قرار می‌گیرد و در این مرحله گزارش‌های شما از ایرادات بازی چراغ راه رسیدن ما به هدف‌مان است. بنابراین از کلیه کاربرانی که ایرادات بازی را به ما گزارش می‌دهند، صمیمانه متشکریم و می‌خواهیم که با ادامه این روند به ما در توسعه و بهبود بازی کمک کنید.

شما نیز اگر می‌خواهید کراس‌فایر کلاسیک را دریافت کرده و با گزارش مشکلات احتمالی‌اش (از طریق واحد پشتیبانی و شبکه‌های اجتماعی) به تیم توسعه‌دهنده آن کمک کنید، می‌توانید از طریق وب‌سایت رسمی کراس‌فایر کلاسیک این بازی آنلاین و رایگان را برای ویندوز دریافت کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده