نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

تریلر گیم پلی جدید Sekiro: Shadows Die Twice نمایی کلی از بازی را به تصویر می‌کشد

استودیو فرام سافتور تریلر گیم پلی جدیدی را از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر کرد و از این طریق بخش‌های مختلف این اثر را در معرض نمایش قرار داد.

زمان زیادی به انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو فرام سافتور از طریق توییتر تریلر گیم‌پلی جدیدی را از این بازی به شدت مورد انتظار منتشر کرده است که نگاهی اجمالی به بخش‌های مختلف بازی دارد و توضیحاتی را درباره داستان، بازوی مصنوعی شینوبی، مبارزات و پیش‌روی در بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. استودیو FromSoftware در توضیحات این توییت گفته است:

خودتان را برای سفر به تاریکی در یک اثر ماجراجویی تازه که به وسیله فرام سافتور ساخته شده است، آماده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Sekiro: Shadows Die Twice داستان رابطه میان اربابی جوان و محافظش را که The Wolf نام دارد و کنترل او در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، روایت می‌کند. در طول یک نبرد نفس‌گیر ارباب جوان دزدیده می‌شود و قهرمان داستان نیز شکست می‌خورد و بازویش را از دست می‌دهد. زمانی که The Wolf چشمانش را باز می‌کند با یک بازوی مصنوعی روبه‌رو می‌شود که در راه یافتن و نجات ارباب جوان باید از آن استفاده کند. اگرچه این بازی از نظر مواردی مثل باس فایت‌ها شباهت‌هایی به ساخته‌های پیشین استودیو فرام سافتور دارد، اما در ساختار گیم‌پلی و روایت داستان تفاوت‌های زیادی را شاهد هستیم. بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲ فروردین ماه (۲۲ مارس) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده