نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

تورنمنت EPICENTER 2019 آخرین رویداد میجور این فصل بازی DOTA 2 خواهد بود

تورنمنت EPICENTER 2019 پنجمین و آخرین رویداد میجور فصل ۱۹-۲۰۱۸ بازی DOTA 2 خواهد بود که در شهر مسکو برگزار می‌شود و در مجموع دارای یک میلیون دلار جایزه نقدی و ۴۹۵۰ امتیاز DPC است.

در تازه‌ترین اخبار مسابقات مطلع شدیم که تورنمنت EPICENTER 2019 پنجمین و آخرین رویداد میجور فصل ۱۹-۲۰۱۸ بازی DOTA 2 خواهد بود. این تورنمنت در بازه‌ی زمانی یکم تا نُهم تیر ماه (۲۲ تا ۳۰ ژوئن) در مسکو، پایتخت کشور روسیه برگزار خواهد شد و به مانند سایر رویدادهای میجور این فصل، در مجموع جایزه یک میلیون دلاری و ۴۹۵۰ امتیاز DPC برای آن در نظر گرفته شده است. افزون بر این، جزئیات مربوط به بلیط‌های این رویداد بزرگ نیز اعلام شده است و طرفداران از حالا می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت Concerts.ru اقدام به تهیه بلیط کنند.

مرحله اصلی تورنمنت EPICENTER Major در سالن سی‌اس‌کی‌ای آرنا (CSKA Arena) که پیش از این با نام VTB Ice Palace شناخته می‌شد، برگزار می‌شود. مرحله گروهی این مسابقات در تاریخ یکم و دوم تیر (۲۲ و ۲۳ ژوئن) پیگیری خواهد شد و پس از پایان این مرحله، جایگاه تیم‌ها در براکت بالایی و پایینی مرحله اصلی مشخص خواهد شد. زنگ آغاز مرحله اصلی این رویداد نیز از تاریخ سوم تیر (۲۴ ژوئن) به صدا در می‌آید و تیم‌ها برای کسب قهرمانی در یک براکت دو حذفی به رقابت می‌پردازند.

مسابقات EPICENTER Major میزبان شانزده تیم برتر سراسر جهان خواهد بود که برای به دست آوردن جایزه ۳۵۰ هزار دلاری جایگاه نخست تلاش می‌کنند. در کنار تیم قهرمان پنجمین رویداد ماینور این فصل، پانزده تیم دیگر با شرکت در مرحله ماقبل مقدماتی و مرحله مقدماتی شانس حضور در این مسابقات را پیدا می‌کنند. در این میان، مناطق اروپا، چین و CIS دارای سه سهمیه و مناطق جنوب‌شرقی آسیا، امریکای شمالی و امریکای جنوبی دارای دو سهمیه برای شرکت در این تورنمنت هستند.

تاریخ و نحوه برگزاری مرحله ماقبل مقدماتی مسابقات EPICENTER Major بلافاصله پس از پایان مرحله مقدماتی چهارمین رویداد میجور این فصل در تاریخ ۱۳ فروردین (۲ آوریل) اعلام خواهد شد. شایان ذکر است که مرحله مقدماتی این رویداد در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۵ تا ۱۹ می) برگزار خواهد شد. شما می‌توانید تریلر مربوط به این تورنمنت دوتا 2 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Luckbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده