نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

قسمت چهاردهم فصل نهم سریال The Walking Dead شماره یک ترند جهانی شد

قسمت چهاردهم فصل نهم سریال The Walking Dead که اتفاقاتش باعث شوکه شدن بینندگان شده بود، به ترند یک جهان تبدیل شده است.

به نظر می‌رسد که سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) با فصل نهم در حال بازگشت به روزهای خوب گذشته است. در فصل نهم این سریال در ابتدا اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گرایمز دنیای مردگان متحرک را ترک کرد و در ادامه شاهد جدایی لورن کوهن، بازیگر نقش مگی بودیم و علاوه بر این دو نفر، شخصیت کارل با بازی چندلر ریگز، مورگان با بازی لنی جیمز و دوایت با بازی آستین آملیو، نیز از این سریال جدا شده یا به سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) نقل مکان کرده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که آنجلا کانگ، شورانر جدید سریال توانسته با معرفی شخصیت‌های جدید یا پر رنگ‌تر کردن نقش برخی از شخصیت‌ها مثل جودیث، جای شخصیت‌های محبوبی مثل مگی یا ریک را پر کند و باعث شود تا نقدهای مثبتی توسط منتقدان و بینندگان برای فصل نهم سریال The Walking Dead ثبت شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قسمت جدید سریال مردگان متحرک ترند یک جهانی شده است.

قسمت چهاردهم فصل نهم سریال The Walking Dead که Scars (زخم‌ها) نام داشت، بامداد امروز از شبکه AMC به روی آنتن رفت و اتفاقات این قسمت باعث شوکه شدن بینندگان شد. در این قسمت، به ماجرای جای زخم‌های X شکل میشون و دریل پرداخته شده است. این زخم‌ها در واقع آموزش جسیلین به بچه‌ها برای تطبیق با محیط دنیای آخر الزمانی است تا بتوانند از خود دفاع کنند که در ادامه شاهد تست شدن دوباره مرزهای اخلاقی دریل دیکسون و میشون بودیم. قسمت چهاردهم فصل نهم سریال The Walking Dead باعث شد تا بحث‌های زیادی در فضای مجازی مثل توییتر انجام شود که همین موضوع باعث شد تا سریال مردگان متحرک به ترند یک جهانی تبدیل شود. طبق این واکنش‌ها، بیشتر طرفداران این قسمت را شوکه کننده توصیف کرده‌اند و به تحسین میشون در این قسمت پرداختند و برخی دیگر این بچه‌ها را شیطان صفت دانستند.

فصل نهم سریال The Walking Dead دارای دو قسمت دیگر خواهد بود که انتظار می‌رود شاهد اتفاقات بیشتری در فصل نهم این سریال باشیم. همچنین مدتی پیش شبکه AMC از تمدید سریال The Walking Dead برای فصل دهم و پخش از ماه اکتبر ۲۰۱۹ (مهر یا آبان ۱۳۹۸) خبر داد. گفته می‌شود که دانای گوریرا، بازیگر نقش میشون، قرار است سریال مردگان متحرک را در فصل دهم ترک کند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده