نویسنده: یونس بهرامی
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

حرکات و مبارزات بازی Mortal Kombat 11 در نسخه نهایی بهتر خواهد شد

می‌توانید انتظار داشته باشید که بازی Mortal Kombat 11 نسبت به آن‌چه در نسخه‌ی بتای آن خواهید دید، در نسخه‌ی نهایی از سیستم مبارزات و حرکات بهتری برخوردار باشد. 

بازی Mortal Kombat 11 تقریباً یک ماه دیگر منتشر خواهد شد، اما عده‌ای توانستند به‌واسطه‌ی تست استرس آنلاین بازی (که امروز تمام شد)، زودتر از موعد به تجربه محدود این بازی روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بپردازند. افرادی که موفق به بازی کردن شدند، در بازخوردهایشان آوردند که سرعت حرکات و مبارزات در این بازی افزایش داشته است. با این حال، به نظر می‌رسد که بهبود مبارزات تا زمان عرضه نسخه نهایی همچنان ادامه داشته و بهتر از قبل شود. 

اد بون (Ed Boon)، رئیس استودیوی نِدِررلم (NeatherRealm Studios) و کارگردان بازی Mortal Kombat 11، در واکنش به کاربری که در توییتر از سیستم مبارزات بازی تمجید کرده بود، اذعان داشت که سیستم مبارزات و حرکات این بازی حین مبارزات در بازی نهایی نسبت به استرس تست آنلاین و نسخه‌ی بتای بازی بهتر خواهد بود. بون در توییتر نوشت: 

همیشه برای تغییرات و اصلاحات یک بازه زمانی وجود دارد. هیجان‌انگیزتر آن‌که نسخه نهایی بازی Mortal Kombat 11 سیستم حرکات و مبارزات بهتری نسبت به نسخه بتا خواهد داشت!

نسخه‌ی بتای بازی که بون به آن اشاره کرد، روی پلتفرم‌های PS4 و Xbox One از تاریخ ۲۸ مارس شروع و در ۳۱ مارس تمام می‌شود (مصادف با ۸ فروردین ۹۸ تا ۱۱ فروردین ۹۸).

این بازی به صورت جهانی در تاریخ ۲۳ آوریل سال جاری (مصادف با سوم اردیبهشت ماه سال ۹۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد، گرچه کاربران بریتانیا برای تجربه‌ی بازی روی نینتندو سوییچ باید مقدار بیشتری صبر کنند. اخیراً هم متوجه شدیم که بخش داستانی مورتال کامبت 11 تقریباً هشت ساعت است، اما بازیکن‌ها می‌توانند انتظار داشته باشند که بعدها ویژگی‌های جدیدی به بازی از طریق بسته‌های دانلودی اضافه شود. همچنین، می‌توانید تریلر داستانی اخیر این بازی را از اینجا تماشا کنید. 


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده