نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

شایعه: عادل فردوسی‌ پور امشب از برنامه نود خداحافظی خواهد کرد

بنابر شایعات، عادل فردوسی‌پور، مجری نام‌آشنا امروز برای همیشه با برنامه تلویزیونی «نود» و مخاطبانش خداحافظی خواهد کرد.

عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه «نود» مدتی پیش در جشن جام جم پس از دریافت جوایز مربوط به برنامه‌ «نود» در سخنرانی‌ای از سال گذشته به عنوان «سخت‌ترین سال حرفه‌ای» خود به دلیل برخی «کم‌لطفی‌ها» یاد کرد. پس از این اتفاق، اخبار مختلفی درباره بالا گرفتن اختلافات میان عادل فردوسی‌پور و علی فروغی (مدیر شبکه سه) به گوش رسید. روز گذشته نیز اخباری مبنی بر پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش سیما به عادل فردوسی‌پور به گوش رسید. البته، عادل فردوسی‌پور پس از مدتی پیش با انتشار پیام زیر از رد این موقعیت شغلی خبر داد:

باتوجه به انتشار برخی از خبرها در ساعات گذشته به اطلاع می‌رسانم که اینجانب پیشنهاد ارائه شده در مورد پست قائم مقامی شبکه ورزش را نپذیرفته‌ام.

حال بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، شایعاتی مبنی بر خداحافظی عادل فردوسی‌پور با مخاطبان برنامه «نود» در برنامه این هفته به گوش می‌رسد. روز گذشته نیز میثم فضعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما اعلام کرده بود که برنامه «نود» در سال ۹۸ با ترکیب و ساختار جدیدی روی آنتن می‌رود. این اعلام فضعلی به شایعات مطرح شده پیرامون خروج فردوسی‌پور از برنامه «نود» رنگ و بوی واقعیت می‌بخشند. پیش از این در سال گذشته برنامه تلویزیونی «نود» به دستور علی فروغی به مدت دو هفته روی آنتن نرفت. عادل فردوسی‌پور بیست سال پیش برنامه «نود» را جلوی آنتن برد. این مجری تاکنون چند کتاب به نام‌های «هنر خوب زندگی کردن»، «فوتبال علیه دشمن» و «هنر شفاف اندیشیدن» ترجمه کرده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره جدایی عادل فردوسی‌پور از برنامه «نود» چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده