نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰

بهترین‌های هوآوی در سال 2018 در سایت دیوار چه قیمتی دارند؟

در این رپورتاژ آگهی از مشخصات و قیمت هواوی پی 20، پی 9 لایت و پی 10 پلاس در سایت دیوار گفته‌ایم.

دهه هشتاد شمسی، زمانی‌که چینی‌ها داشتند دنیا را فتح می‌کردند، چه در عرصه خودرو و چه در عرصه تکنولوژی و غیره، غول‌های بزرگ به‌جای چاره‌اندیشی صورت مسئله را پاک می‌کردند. درواقع هیچ‌ کشور آسیایی، آمریکایی و اروپایی جز خود چینی‌ها نمی‌خواستند باور کنند به‌زودی در مقابل برندهای چینی قد خم خواهند کردند. اما اکنون ماشین‌ها و موبایل‌های ساخت چین را می‌بینیم که در سایر کشورهای دور و نزدیک خرید و فروش می‌شوند؛ آن هم در آمار بالایی. هواوی، یکی از برندهای تولیدکننده موبایل چینی است از سال ۱۹۸۷ کلنگ‌های اولیه‌اش زده شد و امروز در جایگاه سوم تلفن‌های همراه جهان ایستاده است. بله؛ هواوی حالا اهداف بزرگ‌تری در سر دارد: «پرفروش‌ترین گوشی‌ساز دنیا.»

آمار خرید و فروش گوشی‌های هواوی در سال ۲۰۱۸ خیره‌کننده بود، این برند در جایگاه سوم بعد از سامسونگ و اپل قرار گرفت و البته اگر تنها حدود ۴ الی ۵ میلیون دستگاه بیشتری فروخته بود، حتی جای اپل می‌نشست. البته همین موضوع نیز باعث افت قیمت سهام اپل شد و خیلی‌ها آن را شکست اپل در مقابل هواوی قلمداد کردند. اما فکر می‌کنید پرفروش‌های هواوی در سال ۲۰۱۸ کدام مدل‌ها بودند و در سایت دیوار به چه قیمتی به فروش می‌رسند؟

هواوی پی 20

هواوی p20 در مارس ۲۰۱۸ رونمایی شد. نمایشگر این تلفن همراه ۵.۸ اینچ، از نوع ناچ است که یکی از جذابیت‌های p20 عنوان می‌شود. سیستم‌عامل ۸.۱، پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای، حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی از مشخصات اصلی این تلفن همراه است. از سوی دیگر دوربین دوگانه ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی پی 20 با قابلیت‌هایی از قبیل لنز لایکا، زوم اپتیکال، فلش دوگانه ال ای دی و فوکوس خودکار لیزری، یکی از بهترین دوربین‌های موبایل در سراسر جهان به شمار می‌رود. باتری ۳ هزار میلی‌آمپری پی 20 که امکان فست شارژ را هم مهیا کرده، همه و همه باعث شده است این گوشی هوشمند دربرابر جدیدترین‌های آیفون قرار بگیرد. قیمت این موبایل، تاثیر زیادی بر فروش بالایش گذاشته است. برای مثال در سایت دیوار خرید گوشی هواوی P20 رجیسترنشده تنها به قیمت ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

پی 9 لایت

دیگر گوشی هوشمند پرفروش هواوی در سال 2018 مدل p9 lite این برند معرفی شده است. اندروید ۶ قابل ارتقا به ۷، پردازنده ۸ هسته‌ای، حافظه داخلی ۱۶ و رم ۳ گیگابایتی، باتری ۳ هزار میلی‌آمپری و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با امکاناتی مانند فلش ال ای دی از عواملی است که پی 9 لایت را به یکی از پرفروش‌های ۲۰۱۸ تبدیل کرده است. درکنار این‌ها، نباید از قیمت آن غافل شد. در سایت دیوار p9 lite کارکرده در یک آگهی یک میلیون و ۴۵۰ و در آگهی دیگر یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

پی 10 پلاس

سری پی در سال ۲۰۱۸ حسابی بازار گرمی کرد؛ نمونه‌اش همین پی 10 پلاس که در حقیقت در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. اندروید ۷، پردازنده ۸ هسته‌ای، دو نوع حافظه داخلی و رم (۶۴ و ۱۲۸) و دوربین دوگانه ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی را می‌توان از مشخصات اصلی p10 Plus عنوان کرد. درکنار این‌ها نباید از باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپری، شارژ سریع باتری، حسگر مجاورت و لرزش‌گیر اپتیکال غافل شد. گوشی هواوی پی 10 پلاس آکبند در سایت دیوار ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. البته در یک آگهی نیز در حد نوی این موبایل، ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان نیز قیمت‌گذاری شده است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده