نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

قسمت جدید فیلم Suicide Squad یک ریبوت کامل خواهد بود و ادامه فیلم قبلی نیست

به گفته‌ی پیتر سفران، The Suicide Squad داستان فیلم Suicide Squad را دنبال نخواهد کرد و یک ریبوت کامل به شمار خواهد رفت.

اطلاعات تازه‌ی زیادی از دنباله‌ی فیلم Suicide Squad (جوخه‌‌ی انتحار) شرکت DC منتشر شده است. پیتر سفران، تهیه کننده‌ی فیلم، در گفتگویی با وب سایت Joblo مدعی شد که این فیلم «یک ریبوت کامل» است و اصلا نباید اسم Suicide Squad روی آن گذاشت. اسمی که استودیوی سازنده در حال حاضر روی فیلم گذاشته، The Suicide Squad است، اما هنوز مشخص که قرار است نهایتا از این عنوان برای فیلم استفاده شود یا نامی دیگر جایگزین آن خواهد شد.

سفران در این رابطه می‌گوید:

اول از همه، ما این فیلم را Suicide Squad 2 خطاب نمی‌کنیم، چون یک ریبوت کامل است. پس این فیلم The Suicide Squad است و من فکر می‌کنم مردم باید خیلی برای آن هیجان زده باشند.

جیمز گان، کارگردان سری Guardians of the Galaxy، که اخیرا کارگردانی سومین نسخه از این سری را نیز دوباره به‌دست گرفت، وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه و کارگردانی The Sucidie Squad را برعهده دارد. سفران درباره‌ی فیلمنامه‌ی این فیلم گفت:

همه چیز در فیلمنامه درست همانی است که از یک فیلم جیمز گان انتظار دارید و من فکر می‌کنم همین [یک جمله] به تنهایی حرف‌های زیادی می‌زند و [در نهایت] چیزهای زیادی به مخاطب ارایه می‌دهد.

نکته‌ی جالب و قابل بحث ماجرا اینجا است که با برگشتن جیمز گان به پروژه‌ی Gaurdians of the Galaxy Vol. 3، او هم‌اکنون در حال کار بر روی دو پروژه از استودیوهای Marvel و DC است. سفران مدعی است که او و گان معتقدند که رقابت بین مارول و دی سی «پوچ و چرند» است و همه چیز در نهایت به خوبی و خوشی تمام خواهد شد.

سفران در این رابطه توضیح داد:

می‌دانید، من از اینکه جیمز هم برای مارول و هم برای دی سی فیلم می‌سازد بسیار خرسندم، چون او همیشه معتقد بوده که آنچه ما عاشقان کتاب‌های کمیک و ابر قهرمانان را با یک دیگر متحد می‌کند، از هر آنچه ما را از یک دیگر جدا می‌کند بسیار قدرتمندتر است. چون، همیشه این رقابت بین دی سی و مارول وجود داشته. همانطور که او می‌گوید و من هم موافقم، [این رقابت] پوچ و چرند است. در این دنیای بزرگ برای همه‌ی ما جای کافی وجود دارد و بدون شک هر چه ما را به یک دیگر متصل می‌کند، از آنچه ما را از هم جدا می‌کند بسیار قدرتمندتر است، پس امیدوارم مردم ببینند که شما می‌توانید هم طرفدار مارول باشید و هم دی سی و دنیا هم به پایان نخواهد رسید.

هنوز کامل مشخص نیست که منظور از «ریبوت کامل» در ساخت دنباله‌ی فیلم Suicide Suqd چیست. تاکنون تنها از اینکه ادریس البا قرار است برای ایفای نقش شخصیت Deadshot در این فیلم جایگزین ویل اسمیت شود، با خبر شده‌ایم.

Suicide Squad در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این فیلم نقدهای مختلطی دریافت کرد، اما از نظر فروش فیلمی بسیار موفق بود و توانست به فروش جهانی ۷۴۶ میلیون دلاری دست پیدا کند و برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای بهترین گریم و طراحی مو شود.

The Suicide Squad در ماه آگوست سال ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) به سینماها خواهد آمد. در خبری جالب توجه، اخیرا گزارش شد که چندین شخصیت از کمیک‌های دی سی از جمله‌ Ratcatcher ،King Shark ،Polka-Dot Man و Peacemaker در این فیلم حضور خواهند داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده