نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰

یوتنکیو چیست؟ بازی کن و درآمد داشته باش!

"یوتنکیو" بازی جدیدی است که به‌تازگی روانه بازار شده و به سرعت در حال پیشرفت است. اما شاید بپرسید چرا؟

 این روزها تب بازی های آنلاین "تریویا" در دنیا و به‌خصوص در کشور خودمان بسیار داغ شده و یکی از دلایل آن این است که مسابقه به‌صورت زنده و توسط مجری برگزار می‌شود و تمامی شرکت کنندگان ساعت نه و نیم وارد بازی شده و همزمان باهم شروع به بازی می‌کنند. مجری ۱۰ سؤال سه گزینه ای را که هر کدام ۱۰ ثانیه زمان دارد به ترتیب آسان به سخت می‌پرسد و درنهایت کسانی که به تمامی سوالات پاسخ درست می‌دهند برنده مسابقه هستند. ولی این تازه شروع بازی است! برنده اصلی کسی است که بتواند با ترفند های متفاوت "جون اضافه" به دست آورد و در صورت اشتباه پاسخ دادن به سوالی به بازی خود ادامه دهد!

ترفند به دست آوردن "جون اضافه"

هرچه دوستان بیشتری را به بازی دعوت کنید جون اضافه بیشتری گرفته و شانس شما برای برنده شدن بیشتر خواهد شد!

شانس بیشتر برای برنده شدن

از طرفی برای پاسخ درست دادن به همه سوالات مسابقه یوتنکیو کافی است جمعی حداقل ۶ نفره داشته باشید و با ایجاد هماهنگی بین اعضا گروه، تا سوالات ۵ و ۶ همگی به گزینه درست پاسخ صحیح دهید و از سؤال ۶ به بعد در صورتی که هیچ یک از گروه ۶ نفره، جواب درست را نمی‌دانست، گزینه ها را بین گروه تقسیم کرده تا در صورت حذف، بخشی از تیم در مسابقه مانده باشند و حتی اگر به سوالی اشتباه پاسخ دادید با جون اضافه به مسابقه برگردید که در این صورت شانس بسیار زیادی برای برنده شدن دارید.

جوایز یوتنکیو

یوتنکیو هر شب با جوایز میلیونی برگزار می‌شود که هیجان مسابقه را چندین برابر می‌کند. کسانی که مجموع مبلغی که برنده می‌شوند بیش از ۲۰ هزار تومان باشد می‌توانند با ارسال شماره شبا خود، پولشان را برداشت کنند.

یوتنکیو

مسابقات متفاوت چندین میلیونی

یوتنکیو علاوه‌بر مسابقات عادی، مسابقات متفاوت دیگری نیز دارد که یکی از آن‌ها مسابقه تکمیل ترانه و دیگری مسابقه بدون مجری و همینطور مسابقه بمب یوتنکیو با جوایز چندین میلیونی است که می‌توان به‌صورت رایگان در همه آن‌ها شرکت کرد.

یوتنکیو

دانلود اپلیکیشن یوتنکیو

یوتنکیو را می‌توان از وبسایت U10Q.com دانلود کرد. همچنین این اپلیکیشن در کافه بازار و سیب اپ هم وجود دارد.

پیدا کردن سوالات یوتنکیو

می‌توان پاسخ سوالات یوتنکیو را در بین پست های اینستاگرام یوتنکیو با آدرس @U10QOFFICIAL پیدا کرد. علاوه‌بر این چالش‌ها و مسابقات اینستاگرامی شانس شما را در برنده شدن بالا می‌برد.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده