نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵

شروع طوفانی فیلم کاپیتان مارول در دومین هفته اکرانش ادامه پیدا کرد

فروش فیلم Captain Marvel در دومین هفته اکرانش از مرز ۲۰۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان عبور کرد.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) آغاز شده است که علاوه بر دریافت نقدهای مثبت با استقبال بسیار گسترده نیز در گیشه مواجه شده و این فیلم توانسته در سه روز نخست اکرانش بیش از ۱۵۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۴۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم کاپیتان مارول به فروش بسیار موفق خود در دومین هفته اکرانش نیز ادامه داده است. طبق آمار جدید منتشر شده از گیشه جهانی، فیلم Captain Marvel موفق شد در سه روز پایان این هفته بیش از ۶۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۲۰ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کند تا به راحتی برای دومین هفته صدرنشین گیشه شود. بدین ترتیب مجموع فروش این فیلم در سراسر جهان به ۷۶۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است که این فروش شامل فروش بیش از ۲۶۶.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۹۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

Captain Marvel

بدین ترتیب فروش جهانی فیلم Captain Marvel به یک میلیارد دلار بسیار نزدیک شده است و به نظر می‌رسد که به زودی به این فروش دست پیدا خواهد کرد. همچنین طبق آمار تنها در آمریکای شمالی، فیلم کاپیتان مارول به یکی از ۲۰ فیلمی در دومین هفته اکران تبدیل شد که تعداد افرادی را که بیشتر آن را تماشا کرده‌اند، زنان تشکیل داده‌اند و این فیلم در دومین هفته اکرانش تنها با ۵۴.۸ درصد کاهش فروش مواجه شد که به نظر می‌رسد با ادامه این روند، فروش داخلی فیلم Captain Marvel به راحتی از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کند. در حال حاضر فیلم کاپیتان مارول یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول در تاریخ ۱۱ ساله آن است که می‌توانیم به زودی شاهد تایید ساخت دنباله آن نیز باشیم.

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است. ژنوا رابرتسون‌-دوورت، جک شفر، مگ لفاوه و نیکول پرلمن به‌همراه فلک و بودن، نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول را بر عهده داشته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده