نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

فهرست اولین بازیگران فیلم The Hunt اعلام شد

کمپانی یونیورسال و بلوم هاوس فهرست اولین بازیگران فیلم The Hunt را که دیمون لیندلوف وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته، تایید و معرفی کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست اولین بازیگران فیلم The Hunt (شکار) تایید و معرفی شده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز در ابتدا اعلام کرد که جاستین هارتلی با سابقه بازی در سریال This Is Us (این ما هستیم)، اما رابرتس با سابقه بازی در سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) و گلن هاوتون با سابقه بازی در فصل اول سریال Fargo (فارگو)، به جمع بازیگران این فیلم ترسناک اضافه شده‌اند. پس از آن اعلام شد که آیک بارینهولتز با سابقه بازی در فیلم Blockers (بازدارندگان)، نیز به جمع بازیگران فیلم The Hunt اضافه شده است تا چهار بازیگر اصلی این فیلم رسما انتخاب و معرفی شوند. با این حال، اطلاعاتی از نقش این چهار بازیگر در این فیلم منتشر نشده است.

در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Hunt آغاز شده است که اکنون اطلاعات زیادی از داستان آن در دسترس نیست، اما هالیوود ریپورتر مدتی پیش اعلام کرد که این فیلم داستان نشانه‌های یک خرابکاری را دنبال می‌کند که توسط دولتمردان و افراد سیاسی آمریکا رد می‌شود و به دنبال آن بین دو گروه چپ و راست و مردم شاهد افزایش درگیری، خشونت و افراط گرایی هستیم. دیمون لیندلوف و نیک کیوز، نویسندگان و سازندگان سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Hunt را بر عهده داشته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم نیز بر عهده ریگ زوبل، کارگران فیلم Z for Zachariah، بوده است. لیندلوف بیشتر برای ساخت سریال‌های تلویزیونی شناخته می‌شود و در حال حاضر وظیفه ساخت سریال Watchmen (واچمن) را بر عهده دارد که این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر شود.

فیلم The Hunt پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود، اما مدتی پیش اکران این فیلم عقب افتاد و اکنون فیلم The Hunt قرار است در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران شود. در این تاریخ، این فیلم ترسناک باید با فیلم Maleficent: Mistress of Evil (مالیفیسنت: معشوقه شیطان) و انیمیشن The Addams Family (خانواده آدامز) در گیشه رقابت کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده