// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

۷۵ در صد از نسخه های عرضه شده Devil May Cry 5 روی PS4 در ژاپن به فروش رفته است

مدیا کریت اعلام کرده است که در ژاپن، ۷۵.۷۵ در صد از نسخه‌های اولیه ارسال شده بازی Devil May Cry 5 روی پلی استیشن 4 به‌صورت کامل به‌فروش رفته‌اند.

تقریبا یک هفته از عرضه بازی Devil May Cry 5 می‌گذرد و تعدادی از کاربارن نگران وضعیت فروش بازی هستند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت مدیا کریت، آمار فروش بازی Devil May Cry 5 در ژاپن و روی پلی استیشن 4 را منتشر کرده است.

باتوجه به آمار منتشر شده از سوی این شرکت ژاپنی، بازی Devil May Cry 5 در ژاپن توانسته است در هفته اول عرضه‌اش ۱۱۶۲۰۲ نسخه روی PS4 فروش داشته باشد. به‌عبارتی ۷۵.۷۵ درصد از نسخه‌های پلی‌استیشن 4 ارسال شده (البته منظور سری اول ارسال بازی در بازار است) در بازار به‌فروش رسیده‌اند. این در حالی است که در سال ۲۰۰۸، بازی Devil May Cry 4 توانسته بود ۲۰۵ هزار نسخه روی پلی استیشن 3 در ژاپن به‌فروش برساند. همچنین DmC Devil May Cry در هفته اول انتشارش در ژاپن ۱۱۰۴۲۹ نسخه فروش داشته است.

یکی از کاربران در توییتر نگرانی خود در مورد فروش ضعیف بازی صحبت کرده است. در ادامه پیتر فابیانو، یکی از اعضای ارشد شعبه ژاپن کپکام، در جواب به این کاربر اعلام کرده است که نگران نباشید و فروش DMC 5 پایین نیست. نظر شما کاربران زومجی در مورد فروش بازی Devil May Cry 5 چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده