نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

حضور میلی بابی براون در فیلم The Thing About Jellyfish

میلی بابی براون، بازیگر مجموعه تلویزیونی محبوب Stranger Things، بازیگر اصلی فیلم The Thing About Jellyfish خواهد بود.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، میلی بابی براون، بازیگر نوجوان سریال علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک Stranger Things (اتفاقات ناآشنا)، به لیست بازیگران فیلم The Thing About Jellyfish (موضوعی در مورد عروس دریایی) پیوست. این فیلم بر اساس رمانی با همین عنوان، نوشته علی بنجامین و مخصوص سنین نوجوانان، ساخته خواهد شد. رمان The Thing About Jellyfish در ۳۵۲ صفحه و در سال ۲۰۱۵ منتشر و درون ویترین کتاب‌فروشی‌های قرار گرفت. کارگردانی این فیلم را وانوری کاهیو بر عهده خواهد داشت که با ساخت فیلم From a Whisper (از طریق یک نجوا) نامی برای خود دست‌وپا کرد و البته جوایز متعددی از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی پنجمین جشنواره فیلم آفریقا را از آن خود کرد. وانوری کاهیو، کارگردان، تولیدکننده و نویسنده ۳۸ ساله اهل کشور کنیا است، وی چند فیلم کوتاه نیز در سال ۲۰۱۸ ساخته بود.

داستان کتاب The Thing About Jelly در مورد دختری نوجوان با نام سوزی است که دوست نزدیک خود را از دست می‌دهد و این دوست در آب غرق می‌شود. اما سوزی پیگیر ماجرای غرق شدن دوست خود شده و سرانجام متقاعد می‌شود که دوستش با زهر نوع خاصی عروس دریایی کشته شده است و بعد از اطلاع از این موضوع، به هر دری می‌زند تا تئوری خود را به اثبات برساند. در توصیفات تبلیغاتی این کتاب چنین آمده بود که داستان آن در مورد ایده‌های مرتبط با زندگی و مرگ، سستی و بی‌توجهی در روابط دوستانه و وجود امید در لحظه لحظهٔ زندگی است. گیگی پریتزکر، سارا شین، برونا پاپاندرا و ریس ویترسپون، تهیه‌کنندگان فیلم جدید کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) خواهند بود.

Stranger Things

همچنین قرار بود میلی بابی براون در اقتباس سینمایی کمپانی لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) از مجموعهٔ کتاب‌های انولا هلمز که می‌توان آن‌ها را کتاب‌هایی مخصوص جوانان دانست، نقش خواهر شرلوک هلمز را ایفا کند. نویسندهٔ داستان‌های شخصیت انولا هلمز، نانسی اسپرینگر است و ۶ کتابی که وی به رشتهٔ تحریر درآورده است بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ منتشر شده‌اند. کمپانی لجندری پیکچرز تصمیم به خلق مجموعه‌ای سینمایی از رمان‌های نانسی اسپرینگر دارد، اما خب پس از گذشت یک سال، هنوز خبر تازه‌ای از این فیلم منتشر نشده است.

کارگردانی این فیلم را وانوری کاهیو بر عهده خواهد داشت که با ساخت فیلم From a Whisper نامی برای خود دست‌وپا کرد و البته جوایز متعددی از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی پنجمین جشنواره فیلم آفریقا را از آن خود کرد

پس از موفقیت غیرقابل منتظره مجموعهٔ Stranger Things، نام میلی بابی براون به‌سرعت بر سر زبان‌ها افتاد. این بازیگر نوجوان در فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) نیز حضور خواهد داشت و با بازیگرانی چون کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز همبازی خواهد بود. کارگردانی فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) بر عهده مایکل دووگرتی بوده که پیش از این کارگردانی فیلم Krampus (کرمپوس) را بر عهده داشته است. همچنین دووگرتی و زک شیلدز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته‌اند. فیلم Godzilla: King of the Monsters برای اکران در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

میلی بابی براون در فصل سوم سریال Stranger Things نیز حضور خواهد داشت و فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Stranger Things تقریباً ۵ ماه پیش به پایان رسید و فصل سوم این سریال وارد مراحل پس از تولید شده است. این فصل هشت قست با عنوان‌های اپیزود Suzie, Do You Copy، اپیزود The Mall Rats، اپیزود The Case of the Missing Lifeguard، اپیزود The Sauna Test، اپیزود The Source، اپیزود The Birthday، اپیزود The Bite و اپیزود The Battle of Starcourt خواهد داشت و برای پخش در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

اتفاقات فصل سوم سریال Stranger Things در تابستان سال ۱۹۸۵ جریان دارد که شخصیت مایند فلایر (Mind Flayer) ملقب به شدو مانستر (Shadow Monster) در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت. ملی بابی براون در نقش الون، دیوید هاربر در نقش کلانتر جیم هاپر، فین ولفهارد در نقش مایکل ویلر، گیتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون، کلب مک لاگلین در نقش لوکاس سینکلر، نوآ اشنپ در نقش ویل بایرز، ویونا رایدر در نقش جویس بایرز، چارلی هیتون در نقش جاناتان بایرز، ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، جو کری در نقش استیو هرینگتون، سدی سینک در نقش مکس میفیلد، دیکر مونتگمری در نقش بیلی هارگرو، کارا بوینو در نقش کارن ویلر، پل رایزر در نقش سم اوونز، پرایا فرگوسن در نقش اریکا، مایا هاوک در نقش رابین، فرانچسکا رآله در نقش هدر، کری الویس در نقش شهردار کلاین و جک بیوزی در نقش بروس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده