نویسنده: یونس بهرامی
// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

تاریخ عرضه بازی Dauntless برای نسخه های کنسولی تاخیر خورد

برای تجربه بازی Dauntless روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، باید مقدار بیشتری صبر کنید. 

استودیوی فینیکس لبز (Phoenix Labs)، به‌تازگی اعلام کرد که بازی Dauntless برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با تأخیر عرضه خواهد شد. همچنین، سازندگان این بازی Hunt Pass Season 3 را برای نسخه‌ی پی‌سی این بازی فعال کردند. 

در حال حاضر، تنها نسخه‌ی پی‌سی این بازی در دسترس قرار دارد که فقط از طریق لانچر مخصوص فینیکس لبز اجرا می‌شود. بازی Dauntless در اصل قرار بود که در آوریل امسال برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و مدتی بعد برای نینتندو سوییچ و موبایل‌ها منتشر شود، اما امروز شاهد هستیم که نسخه‌های کنسولی تا تابستان امسال با تاخیر مواجه شدند. استودیوی فینیکس لبز از این تاخیر استفاده می‌کند تا «زمان بیشتری برای بهینه و پولیش کردن گیم‌پلی، تست استرس مقیاس بازی و کامل کردن ویژگی‌های افزوده» داشته باشد. علاوه بر این، نسخه پی‌سی این بازی قرار است که به‌زودی به فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز اضافه شود که البته تاریخ آن نیز تاخیر خورد تا با تاریخ انتشار بازی روی نسخه‌های کنسولی همزمان شود. 

اگرچه بازی Dauntless فعلاً در مرحله Open Beta قرار دارد، اما قرار است که بعد از عرضه روی فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز (Epic Games Store)، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، به‌طور رسمی عرضه شود. صرف نظر از این‌که بعدها بازی را بخواهید روی چه پلتفرمی ادامه دهید، تمام پیشرفت‌های بازیکن در نسخه بتا به نسخه کامل هم راه خواهد یافت. از آنجا که استودیوی فینیکس لبز برنامه دارد تا فایل ذخیره تمام بازیکن‌های بازی Dauntless به اکانت آن‌ها در اپیک گیمز متصل باشد، این بازی از سیستم ذخیره و پیشرفت میان‌پلتفرمی میان تمام سیستم‌ها بهره خواهد برد. به این معنا که حتی بتوانید پیشرفت‌هایی که در نسخه پی‌سی بازی کسب کرده‌اید را به بقیه کنسول‌ها و حتی نینتندو سوییچ و نسخه‌های موبایلی بازی منتقل کنید.

Dauntless

 فصل سوم به‌روزرسانی و بسته Hunt Pass برای بازی Dauntless، با عنوان Overgrowth، در حال حاضر در این بازی جریان دارد. استودیوی فینیکس لبز تعداد پاداش‌های Title را کاهش داده، اما در عوض تعداد پاداش‌های Transmog با افزایش روبه‌رو شده است. با به پایان رساندن تمام مراحل این بسته، ۵۰۰ پلاتینیوم دریافت خواهید کرد و مانند فصل‌های گذشته، نسخه Elite مراحل هم وجود خواهد داشت که برای باز کردن آن به ۱۰۰۰ پلاتینیوم نیازمند هستید. این بسته، چندین تغییر هم در ظاهر جهان بازی ایجاد می‌کند؛ مانند آب شدن برف‌ها و آغاز فصل بهار در بازی، رشد خزه و برگ درخت مو میان ساختمان‌ها و رشد سایر نباتات. باران، به‌عنوان یک افکت آب و هوایی جدید، در این فصل حضور دارد و همین‌طور آیتم‌ها و جمع‌کردنی‌های جدید به بازی افزوده شده‌اند. این فصل تا تاریخ ۱۶ آوریل (مصادف با ۲۷ فروردین ۹۸) ادامه خواهد داشت. می‌توانید سایر اطلاعات تکمیلی را درباره این فصل از وب‌سایت رسمی بازی Dauntless دنبال کنید. 

مانند بازی Monster Hunter World، این بازی نیز در جهانی فانتزی قرار دارد که بازیکن در آن موظف به مبارزه با موجودات عظیم‌الجثه برای لوت و ساخت سلاح و ابزارهای جدید است. مدت زمان شکار این موجودات بسیار متغیر است و می‌تواند از چند دقیقه تا حتی نیم ساعت هم طول بکشد. شما می‌توانید این بازی را کاملا تنهایی یا به همراه تیمی تا سقف چهار نفر پیش ببرید. برای اطلاع یافتن از بقیه اخبار پیرامون این بازی، می‌توانید به صفحه زومجی برای بازی Dauntless مراجعه کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده