// یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Ink, Mountains and Mystery ؛ سفری زیبا در هنرهای شرقی

Ink, Mountains and Mystery یک بازی ماجراجویی جذاب است که توانسته با استفاده از نقاشی‌های اصیل و طراحی‌های دستی، یک سفر زیبا در هنرهای شرقی را به ارمغان بیاورد. با معرفی این بازی زیبا در زومجی همراه باشید.

پلتفرم موبایل یکی از بهترین بسترها برای سازندگان بازی‌های ویدیویی، برای پیاده سازی ایده‌ها و کسب تجربه برای ساختن بازی‌های بزرگ‌تر در آینده به حساب می‌آید. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و فراهم شدن امکانات مختلف در فروشگاه‌های نرم افزار مانند خرید‌های درون برنامه‌ای، سازندگان بازی‌ها میل بیشتری به ساخت اثر‌های جذاب و متفاوت برای این پلتفرم پیدا کرده‌اند. Ink, Mountains and Mystery نیز یکی از همین بازی‌های مستقل و جذاب است که با ایده‌ی تازه خود سعی در پیدا کردن مخاطبین خاص خود دارد. این بازی پس از بازی The Beautiful Dream دومین تجربه‌ی استودیوی NetEase Games در این سبک بازی‌ها محسوب می‌شود. بازی Ink, Mountains and Mystery به طور انحصاری و رایگان برای سیستم‌عامل iOS عرضه شده و برای گوشی‌های آيفون حجمی حدود ۱.۱ گیگابایت دارد.

Ink,Mountains and Mystery

 بازی آیفون Ink, Mountains and Mystery یک تجربه ماجرجویانه در هنرهای شرقی است. در تمامی بخش‌های بازی این مسئله به وضوح به چشم می‌خورد و باعث شده تا بازیکنان به مرور در دنیای بازی غرق شوند. همکاری Palace Museum در شهر ممنوع چین با استودیوی NetEase نقش پررنگی در ساخت این تجربه‌ی یک پارچه داشته و هر بخش از بازی، به یکی از جذاب‌ترین و مشهورترین داستان‌های فرهنگ چینی اشاره کرده و آن را به سبک خود روایت می‌کند. به طور کلی این بازی دارای معمای ساده و جذاب و یک خط داستانی گیرا است که باعث می‌شود Ink,Mountains and Mystery به عنوان یک بازی خوب شناخته شود.

Ink, Mountains and Mystery یک بازی مستقل جذاب است که توانسته از دل نقاشی‌های بعدی، یک جهان سه بعدی زیبا و پویا بسازد

گیم‌پلی بازی Ink, Mountains and Mystery بیشتر به حل معماهای محیطی و مکانیکی جذابی خلاصه می‌شود که در طی گشت و گذار در دنیای بازی، بازیکن با آنها مواجه می‌شود. بازیکنان می‌توانند به لمس هر نقطه از صفحه نمایش به حرکت دادن شخصیت بازی و برداشتن اشیا موجود در محیط بپردازند. بازی در بخش گیم‌پلی یک بازی ساده و کلاسیک به شمار می‌رود اما آنچه Ink,Mountains and Mystery را از دیگر بازی‌ها جدا می‌کند، طراحی‌ها و خط داستانی آن است.

Ink,Mountains and Mystery

خط داستانی بازی Ink, Mountains and Mystery، قصه‌ی یک راهب را روایت می‌کند که قصد دارد یک نقاش بزرگ شود. در این راه استاد وی، او را در سفرهای جادویی مختلفی به درون نقاشی‌های زیبا و درجه یک چینی مانند A Thousand Li of Rivers می‌فرستد تا او با گشت و گذار در این نقاشی‌ها و کشف رمز و رازهای آن مهارت‌ها لازم را کسب کند. این خط داستانی جذاب و گیرا، از تنوع بسیار خوبی بهره می‌برد و یکی از خاص‌ترین تجربه‌های ماجراجویی در پلتفرم iOS است. تجربه‌ی سفر در یک دنیای سه بعدی که بر اساس نقاشی‌های دو بعدی ساخته‌ شده‌اند، در کمتر بازی‌ای مشاهده شده است و بازیکنان می‌توانند با سفر به گوشه و کنار این نقاشی‌ها، از راز آنها سر در بیاورند.

در زمینه تجربه‌ی بصری و بخش گرافیکی بازی،‌ Ink, Mountains and Mystery یکی از زیباترین و کامل‌ترین تجربه‌ها در پلتفرم موبایل به شمار می‌رود. به جز بخش فنی که بازی در آن بی‌عیب عمل می‌کند و به خوبی بهینه‌سازی شده است، نقاشی‌های زیبایی که اکنون خود به یک دنیا برای گشت و گذار تبدیل شده‌اند، تاکنون در هیچ‌ بازی دیگری مشاهده نشده‌ بودند و این اتفاق در بازی Ink, Mountains and Mystery بی‌نظیر و زیبا است. انیمیشن‌ها و فونت‌ استفاده شده در بازی نیز در عین سادگی، خوب و کاربردی‌‌اند تا در تجربه‌ی بازیکنان از گشت و گذار در نقاشی‌ها خللی ایجاد نشود. در بخش صداگذاری و موسیقی‌های متن نیز کماکان آن حس و حال شرقی حفظ شده تا به یکپارچگی هرچه بیشتر تجربه‌ی بازی کمک کند.

Ink,Mountains and Mystery

 Ink,Mountains and Mystery قطعا یکی از زیبا‌ترین، متفاوت‌ترین و اصیل‌ترین بازی‌های سیستم‌عامل iOS است که به طور رایگان از اپ‌استور قابل دانلود است. اگر به دنبال آموختن در کنار سرگرمی هستید یا قصد تجربه‌ی یک بازی جدید و متفاوت را دارید، Ink, Mountains and Mystery یکی از بهترین گزینه‌های موجود است که می‌توان آن را تجربه کرد.

دانلود بازی آیفون Ink,Mountains and Mystery


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده