نویسنده: یونس بهرامی
// شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

خالق بازی PUBG از سمت خود کناره‌ گیری کرد

پیرو کناره‌گیری خالق بازی مشهور PUBG از سمت سابق خود، تایسوک جنگ به توسعه و بروزرسانی این اثر ادامه خواهد داد. 

خالق بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به‌تازگی اعلام کرده است که از کارها و عملیات روزانه فاصله گرفته و در عوض، روی «پروژه‌های ویژه» که همچنان در زیرمجموعه استودیوی پابجی کورپ (PUBG Corp) است، به فعالیت خود در دفتر جدید ادامه خواهد داد. برندان گرین (Brendan Greene)، خالق این بازی بتل رویال، این موضوع را در توییتر به‌عنوان یک نامه اعلام کرد. در متن آن آمده است:

با وجود این‌که به‌عنوان مشاور کارگردان خلاق بازی PUBG باقی می‌مانم، اما ادامه توسعه این بازی به دست تایسوک جنگ (Taeseok Jang) و تیم شگفت‌انگیزی که در این سه سال افتخار همکاری با آن‌ها را داشتم ادامه خواهد یافت. آن‌ها موارد فوق‌العاده‌ای را برای سال جاری برنامه‌ریزی کرده‌اند و من هم نمی‌توانم بیشتر از این برای به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها با شما صبر کنم!

[محل کار جدید من] به‌جای سئول، این بار آمستردام است. هدف، ساخت یک گروه کاملاً جدید با نیت تمرکز روی تحقیقات و توسعه بازی‌ها خواهد بود. 

گرین در ادامه درباره اهداف کار جدید خود اضافه کرد که روی «کشف، آزمایش کردن و ساخت تکنولوژی‌ها، ابزارها، تدارکات و گیم‌پلی» تمرکز دارد. این آزمایش‌ها می‌توانند روی بازی PUBG اثرگذار باشند یا حداقل باعث توسعه یک بازی کاملاً جدید یا میدل‌ویر شوند. اما در این برهه، دقیقاً مشخص نیست که این آزمایش‌ها به چه نتایجی منجر خواهند شد و حتی مشخص نیست که به‌عنوان یک محصول مصرفی در اختیار عموم قرار بگیرد. 

بازی PUBG به‌عنوان اولین اثر بسیار موفق و پرفروش در زمینه بازی های بتل رویال شناخته می‌شود که باعث شد تا آثاری مانند بازی Fortnite و بازی Apex Legends از آن الهام بگیرند. بازی‌های بتل رویال از آن زمان تاکنون، بسیار گسترده‌تر شده و حتی به‌عنوان حالتی جدید در شوترهای محبوبی مثل بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار گرفته‌اند. در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که اولین رویداد جهانی بازی PUBG در سال 2019 به میزبانی FACEIT برگزار می‌شود. همچنین، نقشه‌های بازی هم ریمستر خواهند شد. بقیه اخبار پیرامون این بازی را می‌توانید در صفحه زومجی برای بازی PUBG دنبال کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده