نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

نام رسمی فیلم Annabelle 3 اعلام شد؛ انتشار اولین تیزر

کمپانی برادران وارنر اولین تیزر رسمی فیلم Annabelle 3 را منتشر کرد که در این تیزر شاهد رونمایی از نام رسمی این فیلم هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر اولین تیزر رسمی فیلم Annabelle 3 (آنابل 3) را منتشر کرده است. در این تیزر شاهد هیچ تصویر رسمی نیستیم و در واقع این تیزر برای رونمایی از نام رسمی قسمت سوم فیلم Annabelle (آنابل) منتشر شده است. این فیلم ترسناک که ششمین فیلم از مجموعه فیلم The Conjuring (احضار روح) خواهد بود، قرار است با نام Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می آید) به روی پرده‌های سینما برود. انتظار می‌رود به زودی شاهد انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار نیز باشیم. شما در ادامه می‌توانید اولین تیزر قسمت سوم فیلم Annabelle را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مکینا گریس در نقش جودی، پاتریک ویلسون در نقش نقش اد وارن، ویرا فارمیگا در نقش لورین وارن، کتی ساریف، مدیسون ایزمن و استیون بلکهارت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Annabelle Comes Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم Annabelle بر عهده گری دوبرمن بوده است. پیش از این دوبرمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Annabelle و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) را نیز بر عهده داشته که کارگردانی این دو فیلم به ترتیب بر عهده جان آر. لئونتی و دیوید اف. سندبرگ بوده است. جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring و پیتر سفرن به‌عنوان تهیه کننده در فیلم Annabelle 3 حضور دارند. 

فیلم Annabelle Comes Home برای اکران در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. پس از آن، احتمالا فیلم The Conjuring 3 (احضار روح ۳) در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) اکران خواهد شد که کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل چاوز خواهد بود و پاتریک ویلسون و ویرا فارمیگا در این فیلم نیز حضور خواهند داشت. فیلم Annabelle Comes Home بار دیگر داستان یک عروسک به‌نام آنابل را دنبال می‌کند که توسط وارن‌ها در یک اتاق مخصوص نگه‌داری می‌شود تا دیگر نتواند به کسی آسیب برساند. با این حال، آنابل موفق می‌شود تا به شرارت‌های خود ادامه دهد و حال هدف او در این قسمت یک دختر ۱۰ ساله به‌نام جودی است که نقش این دختر را مکینا گریس بازی می‌کند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده