// شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

اشتراک یک ساله پلی استیشن پلاس را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنید

فروشگاه پلی استیشن به‌مناسبت تخفیف‌های جدید خود، اشتراک یک ساله پلی استیشن را با قیمت ۴۵ دلار برای فروش قرار داده است.

پلی استیشن پلاس نام اشتراک پلتفرم پلی استیشن است که کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا با خرید آن مزیت‌های مختلفی را کسب می‌کنند. برای مثال کاربران PS4 می‌توانند بازی‌های آنلاین‌شان نظیر Overwatch، Monster Hunter: World یا Call of Duty: Black Ops 4 را به‌صورت آنلاین تجربه کنند. همچنین به‌صورت ماهیانه هم بازی‌های رایگانی را دریافت خواهند کرد.

حال باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، به‌مناسب تخفیف‌های Great Indoors Sale پلی استیشن استور، کاربران می‌تواند اشتراک یک ساله پلی‌استیشن پلاس را با قیمت ۴۵ دلار (۲۵ درصد تخفیف) خریداری کنند. علاقه‌مندان با مراجعه به‌صفحه فروشگاه پلی استیشن می‌توانند این اشتراک را خریداری کنند. همچنین با خرید این اشتراک می‌توانید تخفیف‌های بیشتری را برای Great Indoors Sale دریافت کنید. از طرفی اگر صاحب اشتراک پلی‌استیشن پلاس هستید، با خرید این اشتراک یک ساله می‌توانید پول خود را در طولانی مدت ذخیره کنید.

در انتها مشخص شده است که کاربران در کنار فروشگاه پلی استیشن نیز می‌توانند از طریق فروشگاه‌های معتبر دیگری نظیر Amazon ،Best Buy و GameStop هم اشتراک یک ساله خود را خریداری کنند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا از این تخفیف استفاده خواهید کرد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده