نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۵

تاریخ اکران فیلم The Many Saints of Newark مشخص شد

فیلم The Many Saints of Newark که پیش درآمد سریال محبوب The Sopranos خواهد بود، برای اکران در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است.

مدتی است که کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و نیو لاین سینما (New Line Cinema) ساخت یک فیلم پیش درآمد براساس سریال The Sopranos (سوپرانوز) را آغاز کرده‌اند که این فیلم قرار بود The Many Saints of Newark (آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک) نام داشته باشد و طی این مدت شاهد استخدام بازیگران متعددی برای این فیلم مورد انتظار بوده‌ایم. آخرین بازیگر، جان ماگارو، بازیگر سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) بود که به لیست بازیگران فیلم مورد انتظار The Many Saints of Newark اضافه شد. علاوه بر ماگارو، مایکل گاندولفینی، آلساندرو نیوولا، جان برنتال، ویرا فارمیگا، ری لیوتا، بیلی مگنوسن و کوری استول، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Many Saints of Newark حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

گویا نام فیلم هم کوتاه شده است و کمپانی برادران وارنر و نیو لاین سینما این فیلم را با نام Newark (نیوآرک) روی پردهٔ سینما خواهند برد. فیلم Newark برای اکران در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۰ (۴ مهر ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و حدود ۱۳ سال پس از پایان مجموعهٔ تلویزیونی The Sopranos، روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

Sopranos - سوپرانوز

مایکل گاندولفینی، فرزند بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی سینمای هالیوود یعنی جیمز گاندولفینی فقید، بعد از مصاحبه‌ای سختگیرانه از سوی سازندگان، برای ایفای نقش شخصیت تونی سوپرانوی جوان انتخاب شد و قرار است پا جای پای پدرش بگذارد. طبق این گزارش، مایکل گاندولفینی سابقهٔ حضور جلوی دوربین را دارد و می‌تواند رفتار و حرکات پدر خود را به‌خوبی تقلید کند و اگر این‌طور باشد، چه انتخابی بهتر از وی برای بازی در نقشی که جیمز گاندولفینی آن را در تاریخ تلویزیون ماندگار کرد.

فیلم Newark برای اکران در تاریخ ۴ مهر ماه ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی شده است و حدود ۱۳ سال پس از پایان مجموعهٔ تلویزیونی The Sopranos، روی پردهٔ سینما خواهد رفت

اتفاقات فیلم Newark در دههٔ ۶۰ میلادی در شهر نیوآرک جریان دارد. فیلم پیش‌ درآمد مجموعهٔ تلویزیونی The Sopranos با عنوان رسمی Newark روی پردهٔ سینما خواهد رفت و چهار ماه پیش نیز اعلام شد آلن تیلور که برای فعالیت در پروژه تولید سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، سریال Lost (لاست)، فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و همچنین فیلم Terminator Genisys (نابودگر: جنسیس) شناخته شده، قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. فیلم پیش درآمد Newark قرار است برخی حفره‌های داستانی مهم مجموعهٔ تلویزیونی The Sopranos را برای بینندگان این سریال روشن سازد و از همین رو سازندگان تصمیم گرفته‌اند برای انجام این امر، شخصیت‌های جدیدی را نیز به داستان کلی این مجموعه اضافه کنند. تیلور پیش از این کارگردانی ۹ قسمت از سریال The Sopranos نیز بر عهده داشته بود و به خوبی با این مجموعه آشنایی دارد. دیوید چیس، خالق و سازنده سریال The Sopranos، به‌همراه لارنس کنر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم پیش درآمد این مجموعه را نیز بر عهده داشته است.

سریال The Sopranos از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۷ روی آنتن شبکه HBO رفت و تقریباً ۱۱ سالی از پخش این سریال بی‌نظیر می‌گذرد. اولین قسمت The Sopranos در تاریخ ۱۰ ژانویه سال ۱۹۹۹ روی آنتن رفت و پس از ۸۶ قسمت، سرانجام با پخش قسمت Made in America، در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷، به کار خود پایان داد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده