// جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۴

سگا فروش نسخه فرعی سری Yakuza را متوقف کرد

در اقدامی عجیب سگا فروش بازی Judgment، نسخه فرعی مجموعه Yakuza را به دنبال بازداشت پیر تاکی (Pierre Taki) متوقف کرده است.

پیر تاکی، بازیگر و صداگذار یکی از شخصیت‌های بازی Judgment، به خاطر مصرف و خرید و فروش کوکائین و نقض قوانین مبارزه با مواد مخدر در ژاپن دستگیر شده است. سگا بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما (سگا) گزارش‌هایی مبنی بر دستگیری تاکی دریافت کرده‌ایم و شایعات منتشر شده در این خصوص را تایید می‌کنیم. در حال حاضر، به صورت داوطلبانه فروش فیزیکی و دیجیتالی بازی در ژاپن را متوقف کرده‌ایم و بابت هرگونه ناراحتی که ممکن است از این اتفاق برای بازیکنان یا سایر افراد درگیر در این زمینه به وجود بیاید، عذرخواهی می‌کنیم. 

بازی Judgment در آذر ماه با نام Judge Eyes در ژاپن برای پلی استیشن 4 منتشر شد و بر اساس اعلام قبلی Sega، قرار بود این بازی در تیر ماه سال آینده در اروپا و آمریکای شمالی هم منتشر شود، اما با توجه به اتفاقات اخیر احتمالا انتشار نسخه غربی این نسخه فرعی سری یاکوزا با تاخیر مواجه شود.

به گزارش تایمز ژاپن، مصرف یا داشتن کوکائین می‌تواند تا هفت سال زندان را برای فرد به دنبال داشته باشد؛ در نتیجه احتمالا دیگر شاهد حضور تاکی در هیچ کدام از نسخه‌های مجموعه Yakuza نخواهیم بود و سگا یک بازیگر دیگر را جایگزین این صداپیشه، بازیگر و موسیقی‌دان ۵۱ ساله خواهد کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده