// جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳

بازی Sniper Elite 3 برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو ربلیون اعلام کرده است که نسخه ریمستر Sniper Elite V2 در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود و همچنین Sniper Elite 3 هم برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ربلیون دولوپمنتس (Rebellion Developements)، سازنده مجموعه Sniper Elite، نسخه‌ی ریمستر بازی Sniper Elite V2 را با انتشار یک تریلر معرفی کرد. نسخه ریمستر بازی اسنایپر الیت V2 برای پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. روی پلتفرم‌هایی که از رزولوشن 4K و ویژگی HDR پشتیبانی می‌کنند، Sniper Elite V2 دارای جلوه‌های بصری بهتر و پشتیبانی از رزولوشن 4K و HDR است.

از دیگر ویژگی‌های نسخه ریمستر Sniper Elite V2 می‌توان به‌تمامی بسته‌ الحاقی‌های بازی و همچنین یک کاراکتر قابل بازی جدید و حالت Photo هم اشاره کرد. این نسخه بخش چندنفره‌ی خود را هم در اختیار دارد و این بار تا سقف ۱۶ بازیکن، در سرورهای بازی قرار می‌گیرند. بازی Sniper Elite V2 Remastered در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹، برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیو رونمایی از این بازی را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

دانلود ویدیو از آپارات

البته خبر خوب دیگری هم برای کاربران نینتندو سوییچ منتشر شده است. استودیو ربلیون گیمز اعلام کرده است که بازی Sniper Elite 3 Ultimate Edition هم برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد. این نسخه دارای تمامی بسته‌های الحاقی و بخش چندنفره است. همچنین نسخه مخصوص نینتندو سوییچ از ویژگی‌های جوی‌کان‌ها هم استفاده می‌کند. کاربران در ادامه می‌توانند تریلر معرفی Sniper Elite 3 Ultimate Edition را در زومجی تماشا کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

در انتها مشخص شده است که استودیو ربلیون با همکاری استودیو Just Add Water، در حال کار روی نسخه واقعیت مجازی اسنایپر الیت هستند. در اواخر سال ۲۰۱۹ شاهد رونمایی کامل از این بازی خواهیم بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده