نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

کمپانی Gearbox با انتشار عکسی از معرفی یک بازی جدید خبر می‌ دهد

اکانت تویتر کمپانی Gearbox با انتشار تصویری، از معرفی «یک بازی جدید» در رویداد PAX 2019 خبر داد.

استودیوی Gearbox به تازگی در اکانت تویترش مطالبی را منتشر کرده که به احتمال بسیار زیاد، نشان از معرفی قریب‌الوقوع بازی Borderlands 3 دارد. حالا پس از مدتی این کمپانی در اکانت تویترش تصاویر جدیدی را منتشر کرده است تا ما را بیشتر درباره‌ی نقشه‌هایش برای آینده آگاه کند. این‌بار آن‌ها در انتشار این تصاویر رودربایستی را کنار گذاشته‌اند و مستقیما به این نکته اشاره کرده‌اند که قرار است یک بازی جدید را در رویداد PAX East معرفی کنند.

اما در حالی که تصاویر قبلی با نشان دادن عدد ۳، به طور واضحی به بازی Borderlands 3 اشاره می‌کردند، تصاویر جدید اندکی مبهم‌تر به نظر می‌رسند و نمی‌توان درباره‌ی آن‌ها نظر قطعی داد. در متنی که منتشر شده، عبارت «یک بازی دیگر» به چشم می‌خورد. این تصویر که در ادامه مشاهده‌اش می‌کنید، یک روبات یا چیزی شبیه به آن را نشان می‌دهد که در مکانی شبیه به یک آزمایشگاه پیشرفته، روی یک تخت قرار گرفته و با تعداد زیادی سیم فلزی آویزان شده است.

Borderlands 3

طبق حدس و گمان‌ها این بازی می‌تواند به چیزهای زیادی اشاره داشته باشد. از محتوای جدیدی برای بازی We Happy Few گرفته تا یک نسخه‌ی دیگر از سری بازی Duke Nukem. البته این احتمال نیز وجود دارد که گیرباکس یک بازی کاملا جدید را معرفی کند. چیزی که می‌توان با اطمینان بالایی از آن سخن گفت این است که این بازی قرار است در پنل گیرباکس در رویداد PAX East معرفی شود.

بنا بر گفته‌ی گیرباکس، این پنل که قرار است در تاریخ بیست و هشتم مارس (هشتم فروردین سال ۱۳۹۸) برگزار شود، قرار است با غافلگیری‌های زیادی همراه باشد.

[به‌روزرسانی: گیرباکس تصویر دیگری را نیز در اکانت تویتر خود منتشر کرد که بدون شک به سری بازی Borderlands مرتبط است]


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده