// جمعه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل The Castles Of Burgundy؛ قلعه‌ های برگندی

بازی موبایل The Castles Of Burgundy یک اثر رومیزی بسیار جذاب است که می‌توانید تنهایی یا با دوستان خود تجربه کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل The Castles Of Burgundy یکی از برترین بازی‌های رومیزی است که شاهد انتشار آن روی پلتفرم موبایل هستیم. استودیو DIGIDICED این بازی اندروید را با المان‌های پیشرفته ارائه کرده است و قابلیت تکرار باعث می‌شود که بازی را برای دفعات متعدد تجربه کنید. سعی کنید که امتیازات بیش‌تری کسب کنید و در راند آخر به عنوان نفر برتر شناخته شوید.

بازی‌های رومیزی طرفداران خاص خودشان را دارند و با توجه به قوانینی که دارند در ژانرهای مختلف عرضه می‌شوند. بازی آیفون The Castles Of Burgundy یکی از آثار شاخص این سبک است که موفق به دریافت جوایز بسیاری شده است و مکانیزم جذاب و چالش برانگیزی به مخاطبین ارائه می‌کند. وظیفه شما در این بازی ساخت و ساز بناهای مختلف در پادشاهی و کسب بالاترین امتیازات است. این اثر را می‌توانید تنهایی یا با دوستان خود تجربه کنید و نیازی به اتصال به اینترنت ندارید. البته امکان تجربه آنلاین با دیگر افراد هم فراهم شده است و سرورهای بازی امکان تجربه سریع و بدون تاخیر را فراهم می‌کنند. شما باید تلاش کنید که تجارت موفقی داشته باشید و در زمینه کشاورزی و ساخت بناهای مختلف هم موفق عمل کنید. مکانیک بازی از دو عدد تاس تشکیل شده است و همین تاس‌ها روند کلی و ساخت بناها را کنترل می‌کنند. هر بار که نوبت‌تان می‌شود باید کارت‌های دلخواه را انتخاب کنید و آن را در سرزمین خودتان جای دهید. پایه اصلی بازی روی همین ساخت و سازها بنا شده است و هرکدام از بناها برای‌تان یک امتیاز ویژه محسوب می‌شوند. راه‌های مختلفی برای پیشرفت پیش‌روی بازیکنان قرار داده شده است و با یک برنامه‌ریزی گسترده به اهداف خود خواهید رسید. به شکل مداوم دیالوگ‌هایی در بازی نقش می‌بندد و شما نوبت خود را متوجه خواهید شد. باید در راندهای مختلف عملکرد خوبی داشته باشید و هر بار بهترین انتخاب خود را صورت دهید. از تجارت و کشاورزی گرفته تا ساخت املاک و رفتن به تحقیقات علمی، از کارهایی است که می‌توانید در هر راند انجام دهید و برای سرزمین خود امتیاز کسب کنید. در نهایت به پایان راند نزدیک می‌شوید و اگر بیش‌ترین امتیاز را در جمع بازیکنان داشته باشید به عنوان فرد پیروز شناخته خواهید شد. این ساز و کار جذاب بازی The Castles Of Burgundy را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید می‌کند.

The Castles Of Burgundy

انتخاب گزینه‌های نهایی بعد از هر بار انداختن تاس در بازی The Castles Of Burgundy اهمیت بالایی دارد و به‌نوعی مهارت هر بازیکن را در طرح استراتژی صحیح نشان می‌دهد. قوانین بازی پیچیدگی خاصی دارند اما با این حال بازی با یک سیستم جذاب می‌تواند به سادگی این قوانین را به شما یاد دهد. تنها کافی است که چندبار بازی را تجربه کنید و راهنمای بازی را به دقت بخوانید. البته اگر نسخه فیزیکی بازی را تجربه کرده باشید، به راحتی با متوجه روند بازی خواهید شد. بازی از المان‌های سرگرم‌کننده‌ای برخوردار است و رتبه‌بندی هم وضعیت کنونی شما را نشان می‌دهد. سه سطح دشواری آسان، متوسط و سخت برای بازیکن تعریف شده است و هرکدام چالش جذابی را برای‌تان ایجاد می‌کنند.

روش‌های مختلفی برای کسب امتیاز پیروزی وجود دارد و هیچ دوبازی مشابهی نسبت به هم پیدا نخواهید کرد

عناصر بازی The Castles Of Burgundy کیفیت بسیار بالایی دارند و انیمیشن‌های گرافیکی هم سرعت آن را به طرز منطقی بالا می‌برد. باید برای هر راند از بازی برنامه ریزی داشته باشید و به دنبال پیروی از یک اصول ثابت نباشید. این موضوع به این خاطر است که بازی به هیچ عنوان دچار تکرار نمی‌شود و هر بار که بازی می‌کنید، شباهتی در مسیر طی شده نخواهید یافت. همانطور که گفته شد امتیاز پیروزی نشان دهنده فرد پیروز است و برای به‌دست آوردن این Pointها هم مسیرها و روش‌های مختلفی وجود دارد. باید اطلاعات مسافرین را به دقت بخوانید و سعی کنید که بخش‌های مختلف پادشاهی خود را رفته رفته قوی‌تر کنید. هر بار با توجه به تاس تعدادی کارت در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید سازه‌های دلخواه را انتخاب کنید و روی سرزمین پادشاهی خود قرار دهید.

The Castles Of Burgundy

با توجه به قوانین ساده و پیچیده می‌توانید انتخاب کنید که چگونه بازی The Castles Of Burgundy را به اتمام برسانید

وضعیت سرزمین‌های تمامی بازیکنان در بازی The Castles Of Burgundy مشخص است و هرکدام پیشنهاداتی برای تجارت با شما مطرح می‌کنند. این پیشنهادها به‌صورت کارت در کناره صفحه بازی دیده می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را در سرزمین خود به کار گیرید. بازی در زبان‌های مختلف عرضه شده است و بدین ترتیب امکان بازی با هر نقطه از کره زمین را خواهید داشت. سختی و آسانی بازی را قوانین آن تعیین می‌کنند و با توجه به حوصله و توان خود می‌توانید انتخاب کنید که چه قوانینی برای‌تان فعال باشند. خلاصه که اگر فرصت تهیه نسخه فیزیکی بازی را نداشته‌اید، می‌توانید خوشحال باشید که نسخه الکترونیکی آن را تهیه کرده و یکی از آثار شاخص بازی‌های رومیزی را تجربه کنید.

بازی The Castles Of Burgundy بر پایه ساخت و ساز بنا شده است و می‌توانید برنامه ریزی گسترده‌ای جهت پیروزی در آن داشته باشید. هر بار که بازی را تجربه می‌کنید برای‌تان تازگی خواهد داشت و درجه سختی متنوعی برای این اثر ارائه شده است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Castles Of Burgundy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده