// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۹

تریلر رونمایی کامل حالت بتل رویال Battlefield V و تاریخ انتشار آن در دسترس قرار گرفت

استودیو دایس حالت فایر استورم بازی Battlefield V را رسما رونمایی کرد که در تاریخ پنج فروردین ماه ۱۳۹۸ در دسترس قرار می‌گیرد.

امروز صبح بود که اعلام استودیو دایس، سازنده بازی Battlefield V، اعلام کرد که راس ساعت ۴:۳۰ با یک تریلر، حالت بتل رویال بتلفیلد V یا همان فایر استورم را به‌صورت کامل رونمایی خواهد کرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر حالت فایر استورم بازی Battlefield V توسط استودیو EA Dice منتشر شد.

در جریان تریلر این حالت شاهد کاراکترهایی بودیم که از طریق هواپیما پا به‌جزیره بازی گذاشتند و پس از مطلع شدن از حضور یکدیگر، سریعا به‌سراغ تجهیزات بازی رفتند. اولین موردی که متوجه آن خواهید شد، استفاده از پشتیبان‌هایی نظیر هواپیما‌های موشک‌انداز است؛ ویژگی‌ای که رهبر هر گروه در بخش چندنفره با کسب امتیاز می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. مورد بعد که در تریلر بازی شاهد آن هستیم، وسیله نقلیه‌های مختلف و متنوع بازی نظیر قایق جنگی، هلیکوپتر و سایر موارد است.

همانطور که قبلا هم مشخص شده بود، دایره بازی در واقع یک حلقه آتش است که هر بار کوچک و کوچک‌تر می‌شود. بازیکنان باید در زمان‌بندی مناسبی وارد دایره‌ی بازی شوند؛ در غیر این‌صورت با ماندن در دایره آتشین بازی، به‌تدریج خواهند سوخت. در انتها هم اعلام شد که حالت Firestorm بازی بتلفیلد V که بخشی از چپتر سوم بازی است، در تاریخ پنج فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۵ مارس) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده