// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

تصاویر جدیدی از بازی Days Gone منتشر شد

تا چندی دیگر بازی Days Gone عرضه خواهد شد و استودیو Bend تصاویر جدیدی از ساخته خود منتشر کرده که در آن‌ها شاهد محیط بازی، موتورسیکلت سواری شخصیت اصلی و مواردی از این دست هستیم.

تمامی این تصاویر از نسخه پلی استیشن 4 پرو بازی Days Gone تهیه شده‌اند تا حداکثر جزئیات و کیفیت بصری بازی را به نمایش بگذارند.

هفته گذشته علاوه‌بر اعلام خبر پایان یافتن مراحل ساخت بازی، مدیر روابط‌ عمومی استودیو بند یعنی دیوید لی، تایید کرد که دِیز گان صاحب محتویاتی جدید پس از عرضه‌اش خواهد شد؛ محتویاتی که سازندگان در حالر حاضر قصد برملا کردن جزئیات آن‌ها را ندارند. لی در صحبت‌های خود با کانال GamerBraves در یوتیوب چنین گفت:

ما یک بسته‌ی الحاقی معرفی نشده را ترتیب دیده‌ایم که هنوز پیرامونش چیزی به شما نگفته‌ایم، منتظرش باشید. این بسته‌ی الحاقی همراه با آنچه که در قصه‌ی اصلی بازی روایت می‌شود، اطلاعاتی جامع و کافی از گذشته‌ی شخصیت‌های اصلی را در اختیارتان خواهد گذاشت و کاری می‌کند که به آن‌ها اهمیت دهید و برای‌شان احساساتی شوید.

سونی در E3 2016 از بازی Days Gone رونمایی کرد و قرار بود این اثر در اسفند ماه سال جاری روانه بازار شود، اما با تاخیرهای چند باره بالاخره قرار است در ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) شاهد انتشار این بازی برای پلی استیشن 4 باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده