// پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تجربه بازی‌ های کامپیوتر روی ایکس باکس وان با برنامه Wireless Display

مایکروسافت به‌تازگی برنامه‌ای به‌نام Wireless Display را برای ایکس باکس وان منتشر کرده است که اجازه می‌دهد بازی‌های کامپیوتر را روی ایکس باکس وان تجربه کنید.

مایکروسافت مدام در تلاش است تا مرز بین کامپیوتر و ایکس باکس وان را کم کند و تجربه‌ی یکسانی را در دسترس کاربران هر دو پلتفرم قرار دهد. باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، این بار مایکروسافت شرایطی را فراهم کرده است که به‌کاربران پی سی اجازه می‌دهد بازی‌های خود را روی ایکس باکس وان هم تجربه کنند.

مایکروسافت به‌تازگی برنامه Wireless Display را برای ایکس‌باکس وان منتشر کرده است. این برنامه به‌کاربران PC اجازه می‌دهد تا بازی‌های خود را روی Xbox One اجرا و از طریق تلویزیون مشاهده کنند. در این میان اشاره کنم که کاربرد برنامه Wireless Display، تنها به‌گیمینگ ختم نمی‌شود و کاربران می‌توانند هرچیزی را از طریق این برنامه از کامپیوتر روی ایکس‌باکس وان استریم کنند. برای مثال برنامه استیم را باز کنید، بازی مورد علاقه‌ی خود را اجرا کنید و آن را از طریق ایکس باکس وان تجربه کنید.

با اینکه در گذشته اعلام شده بود که ماوس و کیبورد برای بعضی از بازی‌ها و برنامه‌های ایکس‌باکس وان مورد استفاده است، اما کاربران برنامه Wireless App باید از طریق کنترلر گزینه‌های مختلف را انتخاب کنند. نظر شما کاربران زومجی در این باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده